| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Prikrito oglaševanje kot oblika promocijskega novinarstva
Špela Sternad, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Oglaševanje v tiskanih medijih se je skozi zgodovino zelo spremenilo. Sam tehnološki razvoj, posledično razvoj družbe v bolj potrošniško usmerjeno, je botroval k različnim načinom oglaševanja. Nove vrste oglaševanja iz dneva v dan izpodrivajo uredniško vsebino in jo spreminjajo v prikrito oglaševanje. Osredotočili smo se na tiskane medije, v sami analizi smo analizirali priljubljeno žensko revijo Cosmopolitan, s katero smo želeli odkriti količino prikritih oglasnih sporočil. Število oglasnih sporočil smo pridobili iz šestih naključnih številk revije Comsopolitan iz leta 2017 in šestih naključnih številk Cosmopolitan iz leta 2007. Poleg analize smo izvedli poglobljene intervjuje z ženskami v ciljni starostni skupini revije Cosmopolitan (16–36 let) in jih povprašali, ali vedo, kaj je to prikrito oglaševanje in če ga prepoznajo. Zanimalo nas je tudi, če berejo Cosmopolitan in če so se pri branju te revije že kdaj srečale s prikritim oglaševanjem.
Keywords: oglaševanje, prikrito oglaševanje, ženske revije, tiskani mediji
Published: 12.07.2019; Views: 594; Downloads: 135
.pdf Full text (2,26 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica