| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza vpliva prenova blagovne znamke na poslovanje podjetja
Špela Krajnc, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu z naslovom »Analiza vpliva prenove blagovne znamke na poslovanje podjetja« smo podrobneje spoznavali pojme dizajna in blagovne znamke ter njene prednosti in vpliv na vedenje potrošnika; raziskovali smo prenove blagovne znamke Cockta v povezavi s prilaganjem razmeram na trgu skozi leta in podrobneje analizirali spremembo podobe Cockte v začetku leta 2018, v primerjavi z njenimi konkurenti na trgu. Natančneje, v teoretičnem delu smo se usmerili v obravnavo blagovnih znamk, dizajna in vedenja potrošnikov do blagovnih znamk različnih avtorjev. V naslednjem, analitičnem delu smo raziskovali potrebna prilagajanja razmeram na trgu blagovne znamke pijače Cockta v preteklosti, prve znamke, ki je nastala v moderni dobi našega tržnega razvoja in je tudi neke vrste pionir uporabe sodobnih marketinških metod v Sloveniji, s poudarkom na analizi najnovejše osvežitve podobe Cockte iz začetka leta 2018, ko so prešli na »staro-novo« modro podobo in vpliv te prenove na uspešnost poslovanja Atlantic Grupe d. d. Ne mnoge slovenske blagovne znamke so uspele zadržati svoj ugled in tržni delež ter predstavljajo tak ponos slovenskega gospodarstva in nacionalno identiteto kot blagovna znamka Cockta. Jasno je, da blagovna znamka Cockta ostaja simbol potrošniške revolucije v Sloveniji in z uspešnimi prilagajanji tržnim razmeram postaja prepoznavna predstavnica slovenskih znamk.
Keywords: Blagovna znamka, vpliv blagovne znamke na potrošnika, dizajn, prenova blagovne znamke, Atlantic Grupa d. d., Droga Kolinska d. d., Cockta.
Published in DKUM: 20.12.2021; Views: 456; Downloads: 68
.pdf Full text (1,57 MB)

2.
Vpliv prevzemov in združitev podjetij na uspešnost prevzetih podjetij s primerom v Sloveniji
Špela Krajnc, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Vsa podjetja težijo k povečanju vrednosti premoženja in konkurenčnosti. Med drugim lahko to dosegajo tudi s prevzemi in združitvami, ki omogočajo hitrejšo, manj zahtevno in v večini cenejšo rast podjetij. Prav zaradi tega ta hip sodijo v globalni gospodarski trend. V diplomskem projektu na podlagi zbrane literature na temo prevzemov in združitev ter s proučitvijo primera prevzema Skupine Mercator s strani Agrokorja ugotavljamo njegov vpliv na uspešnost in učinkovitost prevzetega podjetja. Agrokor je ob prevzemu Mercatorja postal njegov kratkoročni lastnik z nasprotnimi, s strateškimi interesi, katerih glavni razlog je Agrokorjeva že vzpostavljena predelovalna industrija. Ugotovili smo, da se pri prevzemu Skupine Mercator s strani Agrokorja kažejo predvsem negativni učinki prevzemov. Mercator ni dosegal boljših finančnih rezultatov niti obljubljene lastniške stabilnosti.
Keywords: prevzemi, združitve, študija primera, Mercator
Published in DKUM: 27.06.2019; Views: 913; Downloads: 180
.pdf Full text (941,23 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica