| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MANAGEMENT KAKOVOSTI STORITEV IN VPLIV ZAZNANE KAKOVOSTI STORITEV UČNEGA POLIGONA DOLE NA ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV
Špela Fanedl, 2016, master's thesis

Abstract: Danes v svetu velja: »V znanju je moč«, iz tega razloga ljudje neprestano težijo k novim znanjem in posledično posegajo po različnih izobraževalnih storitvah. Konkurenca izobraževalnih storitev je velika, spekter izobraževalnih storitev tudi. Zato je zelo pomembno, da storitvene organizacije, poleg mnogih drugih aktivnosti, izvajajo raziskave zadovoljstva odjemalcev v zvezi s kakovostjo storitev ter ugotavljajo njihove namere po ponovnem obisku. S pomočjo teh ugotovitev lahko organizacije povečajo kakovost storitev, kar lahko vpliva na zadovoljstvo odjemalcev in njihovo zvestobo organizaciji. Posledično lahko to pripelje do bolj konkurenčnih in prepoznavnih storitev ter same organizacije, ki te storitve ponuja. Magistrsko nalogo smo razdelili na teoretičen in empiričen del. V teoretičnem delu naloge smo preučili koncepte managementa poslovanja, kakovosti, kakovosti storitev, zadovoljstva, zvestobe in SWOT analiza (analiza stanja organizacije, analiza okolja). V tem okvirju smo predstavili / raziskali zadovoljstvo odjemalcev s kakovostjo storitev Učnega poligona dole, v nadaljevanju UPD, ter prikazali korelacijo med zaznano kakovostjo storitev in zadovoljstvom odjemalcev, ter med zaznano kakovostjo storitev in zvestobo odjemalcev. Na primeru UPD smo skušali preučiti, kako pomembno je izvajati raziskave zadovoljstva odjemalcev ter pridobljene rezultate uporabiti za dvig kakovosti storitev, dvig zadovoljstva, zvestobe, konkurenčnosti in prepoznavnosti UPD. Prav zaradi vse večji potreb ljudi po znanju, trg ponuja zmeraj pestrejšo ponudbo izobraževalnih storitev. Konkurenca izobraževalnih storitev je tako zmeraj večja in močnejša. V takem okolju je težko preživeti brez upoštevanja določenih načel in znanj managementa ter marketinga. Kot že rečeno, je pomembno, da tudi takšne organizacije, kot je UPD, ki ponujajo izkustveno izobraževanje, v svojem delovanju upoštevajo ta znanja ter uporabljajo primerne metode za ugotavljanje zadovoljstva odjemalcev, kakovosti storitev in zvestobe odjemalcev. Na koncu dneva so odjemalci tisti, katerih mnenje šteje največ in so tisti, ki prinašajo prihodek.
Keywords: kakovost storitev, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, Učni poligon Dole, izobraževalne storitve
Published: 07.03.2016; Views: 1879; Downloads: 149
.pdf Full text (2,65 MB)

2.
MARKETING V KULTURI
Špela Fanedl, 2010, final seminar paper

Abstract: Diplomsko delo obsega področje marketinga v NPO na področju kulture. Teoretičen del obravnava, kaj sploh NPO so, njihove značilnosti, delitev in razliko med NPO in profitnimi organizacijami. Naslednje poglavje se nanaša na marketing NPO; kaj sploh marketing je, značilnosti marketinga NPO, problemi, ki se pojavljajo pri izvajanju marketinga v NPO ter pogoste kritike uporabe tega koncepta. Nato je predstavljen koncept marketing miksa naravni 4P na primeru NPO v kulturi. Empirične del zajema obravnavo štirih NPO na področju kulture v Mariboru, s pomočjo metode globinskega intervjuja. Obravnava posameznih organizacij zajema vse aktivnosti, ki se v teh organizacijah izvajajo in so vezane na njihove marketinške aktivnosti. Od preteklega delovanja, sedanjega delovanja, vizije za prihodnost, ki se nanaša predvsem na leto 2012, ko bo Maribor evropska prestolnica kulture.
Keywords: neprofitne organizacije, zasebne in javne neprofitne organizacije, kultura, marketing, marketing v neprofitnih organizacijah, strateški marketing, prednosti in kritike marketinga v kulturi, marketinški splet.
Published: 06.12.2010; Views: 1919; Downloads: 212
.pdf Full text (846,71 KB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica