| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza varnosti in kapacitete križišča Domžale - Trzin pri Depali vasi
Avtorji:ID Durić, Ajka (Avtor)
ID Rodošek, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Gruden, Chiara (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Duric_Ajka_2025.pdf (1,76 MB)
MD5: 06CBB5770FA1915492903FECA3E82D3D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Diplomsko delo obravnava analizo varnosti in kapacitete križišča v Depali vasi z namenom izboljšanja prometne varnosti in pretočnosti. V raziskavi smo preučili trenutno stanje križišča z uporabo podatkov o prometnih obremenitvah, pridobljenih od podjetja Omega Consult, ter statistik prometnih nesreč za obdobje 2012–2022, dostavljenih s strani Agencije za varnost prometa. S pomočjo simulacij v programu VISSIM in analize s programsko opremo SIDRA INTERSECTION smo ocenili različne variante križišča, vključno z nesemaforiziranim križiščem, semaforiziranim križiščem in krožiščem. Teoretično ozadje analize vključuje ocenjevanje ravni storitve (LOS) in kapacitetnih modelov, ki določajo zmogljivost križišča v različnih prometnih pogojih. Krožišče z dvema pasovoma se izkaže za najboljšo rešitev, saj omogoča boljšo razporeditev prometnih tokov, povečuje varnost in zmanjšuje zastoje. Kratkoročne rešitve vključujejo uvedbo dodatnih zavijalnih pasov in zmanjšanje hitrosti na regionalni cesti, kar bo izboljšalo pretočnost in varnost. Dolgoročno pa predlagamo preureditev križišča v krožišče, kar bi trajno rešilo težave s prometno pretočnostjo in varnostjo.
Ključne besede:križišče, varnostna analiza, kapacitetna analiza, prometne nesreče, obremenitve križišča, prometna varnost, infrastruktura.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Durić]
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/DKUM-91526 Novo okno
UDK:656.1.05:625.739(043.2)
COBISS.SI-ID:227754755 Novo okno
Datum objave v DKUM:20.02.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:20
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
DURIĆ, Ajka, 2025, Analiza varnosti in kapacitete križišča Domžale - Trzin pri Depali vasi [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Durić. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=91526
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:12.01.2025

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The safety and capacity analysis of the intersection Domžale - Trzin near Depala vas
Opis:The diploma thesis addresses the analysis of safety and capacity of the intersection in Depala vas with the aim of improving traffic safety and flow. The study examines the current state of the intersection using traffic load data obtained from Omega Consult and accident statistics from 2012 to 2022 provided by the Traffic Safety Agency. Through simulations in VISSIM and analysis with SIDRA INTERSECTION software, we evaluated various intersection options, including an unsignalized intersection, a signalized intersection, and a roundabout. The theoretical background of the analysis includes assessing the level of service (LOS) and capacity models that determine the performance of the intersection under different traffic conditions. The roundabout with two lanes proves to be the best solution as it allows for better traffic flow distribution, enhances safety, and reduces congestion. Short-term solutions include introducing additional turning lanes and reducing speed on the regional road, which will improve flow and safety. In the long term, we recommend converting the intersection into a roundabout, which would permanently address the issues of traffic flow and safety.
Ključne besede:Intersection, safety analysis, capacity analysis, traffic accidents, intersection load, traffic safety, infrastructure.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici