| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Raziskava potrošniških navad v prodajnem kanalu konceptualnih trgovin
Avtorji:ID Žekš, Vanessa (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Pavlič, Jani (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Zeks_Vanessa_2024_.pdf (2,87 MB)
MD5: FE5ACB6248F6994215ADBC6895395539
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Zaključno delo preučuje nakupno pot in nakupno vedenje potrošnikov v konceptualnih trgovinah s poudarkom na izdelkih podjetja Chipolo. Namen raziskave je bil ugotoviti, katere funkcionalnosti potrošniki pri iskalnikih predmetov dojemajo kot najprepričljivejše in podati predloge za ustrezno marketinško komunikacijo v prodajnem kanalu konceptualnih trgovin. Uporabljena je bila kvalitativna metoda polstrukturiranih intervjujev in analiza s pomočjo tematske mreže. Rezultati so pokazali, da potrošniki cenijo zanesljivost, enostavnost uporabe in vizualno privlačnost izdelkov in trgovin. Zaključki poudarjajo potrebo po bolj ciljno usmerjeni marketinški komunikaciji in prilagoditvi strategij glede na tip trgovine in stopnjo prepoznavnosti blagovne znamke v tistem okolju.
Ključne besede:nakupna pot, nakupne navade, iskalniki predmetov, konceptualne trgovine, prodajni kanal
Kraj izida:Maribor
Založnik:[V. Žekš]
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-91095 Novo okno
UDK:366.1:659.11(043.2)
COBISS.SI-ID:221385987 Novo okno
Datum objave v DKUM:23.12.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:23
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
ŽEKŠ, Vanessa, 2024, Raziskava potrošniških navad v prodajnem kanalu konceptualnih trgovin [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : V. Žekš. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=91095
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:

Ni podobnih del

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.10.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of Consumer Behavior within the Retail Channel of Concept Stores
Opis:This Master's thesis examines the buying journey and consumer behavior in concept stores, focusing on Chipolo item finders. The research aimed to identify which functionalities of item finders consumers find most convincing and to provide recommendations for effective marketing within the sales channel of concept stores. A qualitative approach was taken, using semi-structured interviews and thematic network analysis. The results revealed that consumers value reliability, ease of use, and the visual appeal of both the products and the store environment. The conclusions emphasize the need for a more targeted communication strategy and the importance of adapting this strategy based on the store type and the brand's recognition within that specific environment.
Ključne besede:buying journey, customer behavior, item finder, concept stores, sales channel


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici