Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Raziskava potrošniških navad v prodajnem kanalu konceptualnih trgovin
Avtorji:
ID
Žekš, Vanessa
(Avtor)
ID
Tomažič, Tina
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Pavlič, Jani
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Zeks_Vanessa_2024_.pdf
(2,87 MB)
MD5: FE5ACB6248F6994215ADBC6895395539
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Zaključno delo preučuje nakupno pot in nakupno vedenje potrošnikov v konceptualnih trgovinah s poudarkom na izdelkih podjetja Chipolo. Namen raziskave je bil ugotoviti, katere funkcionalnosti potrošniki pri iskalnikih predmetov dojemajo kot najprepričljivejše in podati predloge za ustrezno marketinško komunikacijo v prodajnem kanalu konceptualnih trgovin. Uporabljena je bila kvalitativna metoda polstrukturiranih intervjujev in analiza s pomočjo tematske mreže. Rezultati so pokazali, da potrošniki cenijo zanesljivost, enostavnost uporabe in vizualno privlačnost izdelkov in trgovin. Zaključki poudarjajo potrebo po bolj ciljno usmerjeni marketinški komunikaciji in prilagoditvi strategij glede na tip trgovine in stopnjo prepoznavnosti blagovne znamke v tistem okolju.
Ključne besede:
nakupna pot
,
nakupne navade
,
iskalniki predmetov
,
konceptualne trgovine
,
prodajni kanal
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[V. Žekš]
Leto izida:
2024
PID:
20.500.12556/DKUM-91095
UDK:
366.1:659.11(043.2)
COBISS.SI-ID:
221385987
Datum objave v DKUM:
23.12.2024
Število ogledov:
0
Število prenosov:
23
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŽEKŠ, Vanessa, 2024,
Raziskava potrošniških navad v prodajnem kanalu konceptualnih trgovin
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : V. Žekš. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=91095
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Farmakološko zdravljenje kaheksije pri bolnikih z rakom
Patofiziološka izhodišča za obravnavo kaheksije pri bolnikih z rakom
Farmakološka obravnava kaheksije pri bolnikih z rakom
Paliativna obravnava kaheksije pri bolnikih z rakom
Pogled radioterapevta onkologa na kaheksijo pri bolnikih z rakom
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
21.10.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Analysis of Consumer Behavior within the Retail Channel of Concept Stores
Opis:
This Master's thesis examines the buying journey and consumer behavior in concept stores, focusing on Chipolo item finders. The research aimed to identify which functionalities of item finders consumers find most convincing and to provide recommendations for effective marketing within the sales channel of concept stores. A qualitative approach was taken, using semi-structured interviews and thematic network analysis. The results revealed that consumers value reliability, ease of use, and the visual appeal of both the products and the store environment. The conclusions emphasize the need for a more targeted communication strategy and the importance of adapting this strategy based on the store type and the brand's recognition within that specific environment.
Ključne besede:
buying journey
,
customer behavior
,
item finder
,
concept stores
,
sales channel
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj