| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Ocenjevanje vloge in podpore vrstnikov in učiteljev pri otrocih s specifičnimi učnimi težavami : magistrsko delo
Avtorji:ID Kunej, Tadeja (Avtor)
ID Zrilić, Smiljana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kunej_Tadeja_2024.pdf (1,87 MB)
MD5: 5457D7C52F8E46728BC20AAE7559F5B6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu raziskujemo vlogo podpore vrstnikov in učiteljev pri učencih s specifičnimi učnimi težavami (SUT) v izbrani osnovni šoli. Preučevali smo mnenja učencev, ki imajo SUT, njihovih vrstnikov ter učiteljev, ki jih poučujejo. Cilj raziskave je bil ugotoviti, kako vrstniki in učitelji razumejo in obravnavajo učence s SUT ter katere strategije in oblike podpore so najuspešnejše za njihove učne dosežke ter socialno vključevanje. V teoretičnem delu smo obravnavali otroke s posebnimi potrebami, s poudarkom na specifičnih učnih težavah, predstavili pomen inkluzije v izobraževalnem sistemu ter predstavili vlogo učiteljev, vrstnikov, staršev in strokovnjakov pri podpori učencem s specifičnimi učnimi težavami. Poseben poudarek smo namenili strategiji poučevanja in prilagoditvam za učence s specifičnimi učnimi težavami. Empirični del raziskave vključuje analizo anket izvedenih med učitelji, vrstniki in učenci s specifičnimi učnimi težavami ter opis delavnic, namenjenih ozaveščanju s SUT. Na podlagi zbranih podatkov smo ugotavljali, kako se učenci s specifičnimi učnimi težavami soočajo z izzivi, kako so deležni podpore in kakšen vpliv ima ozaveščenost vrstnikov na njihovo socialno vključevanje v šolsko okolje.
Ključne besede:specifične učne težave, inkluzija, podpora vrstnikov, učitelji in specifične učne težave, učenci s specifičnimi učnimi težavami
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[T. Kunej]
Leto izida:2024
Št. strani:1 datoteka PDF (X, 84 str.)
PID:20.500.12556/DKUM-91093 Novo okno
UDK:376-056.36-057.874(043.2)
COBISS.SI-ID:222301187 Novo okno
Datum objave v DKUM:14.01.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:16
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
KUNEJ, Tadeja, 2024, Ocenjevanje vloge in podpore vrstnikov in učiteljev pri otrocih s specifičnimi učnimi težavami : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Kunej. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=91093
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:21.10.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Assessing the role and support of peers and teachers with children who have specific learning difficulties
Opis:In the master's thesis we research the role of peer and teacher support for students with specific learning difficulties (SLD) in the selected primary school. We studied the opinions of students who have specific learning difficulties, their peers and the teachers who teach them. The goal of the research was to determine how peers and teachers understand and treat students with SLD, and which strategies and forms of support are most successful for their academic achievements and social inclusion. In the theoretical part, we discussed children with special needs, with an emphasis on specific learning difficulties. We also presented the importance of inclusion in the education system and presented the role of teachers, peers, parents and experts in supporting students who have specific learning difficulties. We devoted special attention to the teaching strategy and adjustments for students with specific learning difficulties. The empirical part of the research includes the analysis of surveys conducted among teachers, peers and students with specific learning difficulties, and a description of workshops aimed at raising awareness about SLD. Based on the collected data, we determined how students with specific learning difficulties face challenges, how they receive support and what impact peer awareness has on their social inclusion in the school environment.
Ključne besede:specific learning difficulties, inclusion, peer support, teachers and specific learning difficulties, students with specific learning difficulties


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici