| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:STRATEŠKE RAZVOJNE PRILOŽNOSTI PODJETJA NA PRIMERU MARKETINŠKE AGENCIJE LPK, D. O. O.
Avtorji:ID Belak, Jernej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID POPOVIĆ KRAJNC, LUKA (Avtor)
Datoteke:.pdf Diplomsko_delo_Luka_Popović_Krajnc_ČISTOPIS_(2).pdf (480,83 KB)
MD5: 909B84F719F891F897946590BA5B330E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Marketinške agencije v gospodarstvu predstavljajo pomemben del podjetij, ki ustvarjajo veliko delovnih mest in prispevajo k razvijanju ekonomije države. S pomočjo marketinških agencij podjetja različnih industrij pospešujejo, izboljšujejo, raziskujejo in oglašujejo izdelke ali storitve. Dobre marketinške agencije so zelo iskane v današnjem gospodarstvu s ponujanjem celovitih storitev (raziskovanje trga, izdelava spletnih trgovin in oglaševanje preko spleta). Podjetja, ki delujejo v različnih industrijah, se vedno bolj zanašajo za sodelovanje z marketinškimi agencijami z drugačnimi pristopi oglaševanja in prodajo izdelkov na internetu. V vsakem podjetju je izjemnega pomena faza rasti, na katero se je treba dobro pripraviti in jo izpeljati v zadanem časovnem okvirju. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu diplomskega dela smo opredelili MER model integralnega managementa, politiko, udeležence, razvoj podjetja in metode razvoja. Vse sestavine smo natančno teoretično opredelili in preučili z namenom kasnejše implementacije na primeru podjetja Lpk, d. o. o. Znanje, ki smo ga pridobili v teoretičnem delu, smo v empiričnem delu tudi uporabili. Preučene modele in analize smo natančno implementirali na model marketinške agencije ter kreirali načrt rasti podjetja Lpk, d. o. o. Ob delu na primeru podjetja smo zasledili tudi nove priložnosti in možnosti za rast ter razvoj podjetja. Na koncu raziskave smo tudi podali nove predloge, metode, prednosti, priložnosti in predlagan načrt za nadaljnji razvoj marketinške agencije.
Ključne besede:MER model, vizija podjetja, politika podjetja, udeleženci podjetja, strateška poslovna področja podjetja, prednosti in nevarnosti, razvoj podjetja
Kraj izida:MARIBOR
Založnik:L. Popović Krajnc
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-90852 Novo okno
UDK:005.412
COBISS.SI-ID:211637251 Novo okno
Datum objave v DKUM:15.10.2024
Število ogledov:0
Število prenosov:16
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
POPOVIĆ KRAJNC, LUKA, 2024, STRATEŠKE RAZVOJNE PRILOŽNOSTI PODJETJA NA PRIMERU MARKETINŠKE AGENCIJE LPK, D. O. O. [na spletu]. Diplomsko delo. MARIBOR : L. Popović Krajnc. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=90852
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:STRATEGIC DEVELOPMENT OPPORTUNITIES OF THE COMPANY ON THE EXAMPLE OF THE MARKETING AGENCY LPK, D. O. O.
Opis:Marketing agencies in the economy represent an important part of companies that create many jobs and contribute to the development of the country's economy. With the help of marketing agencies, companies in various industries promote, improve, research and advertise products or services. Good marketing agencies are in high demand in today's economy by offering comprehensive services (market research, building online stores and online advertising). Companies operating in various industries increasingly rely on cooperation with marketing agencies with different approaches to advertising and selling products on the Internet. The growth phase is extremely important in every company, for which it is necessary to prepare well and carry it out within the given time frame. The thesis consists of a theoretical part and an empirical part. In the theoretical part of the thesis, we defined the MER model of integral management, company policy, company employees, company development and development methods. All the components were precisely theoretically defined and studied with the aim of later implementation, for example, of the company Lpk, D.o.o.. The knowledge we acquired in the first theoretical part was also used in the second empirical part. We implemented the studied models and analyzes in detail on the model of the marketing agency and created a growth plan for the company Lpk, D.o.o.. While working on the case of the company, we also found new opportunities and possibilities for the growth and development of the company. At the end of the research, we also gave new proposals, methods, advantages, opportunities and a proposed plan for the further development of the marketing agency.
Ključne besede:MER model, company vision, company policy, company participants, strategic business areas of the company, advantages and dangers, development of the company.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici