Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Pedagoški koncepti Noama Chomskega : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Miklič, Jana
(
Avtor
)
ID
Protner, Edvard
(
Mentor
)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Miklic_Jana_2024.pdf
(2,21 MB)
MD5: AAD410451217DC5A701411C3D873357A
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Magistrsko delo obravnava pedagoške koncepte Noama Chomskega, ameriškega jezikoslovca, političnega aktivista in markantnega intelektualca. Cilj magistrskega dela je predstaviti širšo sliko Noama Chomskega in se osredotočiti na njegovo vlogo, pomen ter vpliv na področjih učenja, vzgoje in izobraževanja. V prvem poglavju sta predstavljena biografija in delo. V drugem poglavju delo predstavi pedagoške koncepte. Poglavje vsebuje kritično vrednotenje konvencionalnega izobraževalnega sistema, vizijo izobraževalnega sistema, vlogo indoktrinacije, preplet izobraževanja s politiko ter pomen akademske avtonomije. Sledi poskus umestitve pedagoških idej v teorije izobraževanja in nato poskus umestitve v slovenski prostor, pri čemer sledi primerjava z Belo knjigo o vzgoji in izobraževanju ter Nacionalnim programom vzgoje in izobraževanja 2023–2033. Na koncu smo izvedli analizo raziskanega in povzeli ugotovitve. Noam Chomsky se je v svoji karieri osredotočal predvsem na jezikoslovje, kognitivne znanosti in politični aktivizem, vendar je nedvomno pustil velik pečat tudi na vzgojno-izobraževalnem področju. Njegovi pedagoški koncepti predstavljajo nadgradnjo obstoječih progresivnih idej in ostajajo relevantni, saj izpostavljajo ključna načela liberalne družbe. Delo odpira vprašanja o avtonomiji izobraževalnih institucij, indoktrinaciji in o pomenu kritičnega mišljenja posameznikov.
Ključne besede:
Noam Chomsky
,
alternativno izobraževanje
,
pedagoške teorije
,
kurikulum
,
kritika šolskega sistema
Geografsko pokritje:
Slovenija;
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
J. Miklič
Leto izida:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (VII, 88 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-90703
UDK:
37.013(043.2)
COBISS.SI-ID:
210028547
Datum objave v DKUM:
03.10.2024
Število ogledov:
0
Število prenosov:
33
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MIKLIČ, Jana, 2024,
Pedagoški koncepti Noama Chomskega : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Miklič. [Dostopano 29 julij 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=90703
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Policijska korupcija
Percepcija policijske korupcije v lokalnem okolju
Korupcija pri postopkih javnega naročanja
Stališče prebivalcev Tržiča o korupciji v policiji
Sodobni terorizem - vloga obveščevalne službe
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Preprečevanje in boj proti korupciji v javni upravi
Korupcija v slovenski javni upravi?
Policija kot prekršovni organ in dileme hitrega prekrškovnega postopka z analizo kazalnikov učinkovitosti PP Ljubljana Vič
Mobing v javni upravi
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
16.09.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Pedagogical Concepts of Noam Chomsky
Opis:
The master's thesis explores the pedagogical concepts of Noam Chomsky, a renowned American linguist, political activist, and intellectual. The primary goal is to provide a comprehensive overview of Chomsky’s contributions to the field of education, focusing on his influence, significance, and ideas. The first chapter contains Chomsky's biography and work, while the second delves into his pedagogical concepts. The latter critically examines the conventional education system, the vision of the education system, the role of indoctrination, the intertwining of education with politics, and the importance of academic autonomy. In the following chapters, the thesis attempts to situate Chomsky's views within broader pedagogical theories and explore their relevance within the Slovenian educational framework, including a comparison with the White paper on education in the Republic of Slovenia and the National Education Program for 2023–2033. In conclusion, the thesis provides an analysis of the research conducted and a summary of the key findings. Although Chomsky’s career has largely centered on linguistics, cognitive science, and political activism, he has also substantially impacted education. His pedagogical concepts build upon progressive ideas and continue to be relevant, highlighting essential principles of a liberal society. The thesis raises questions about the autonomy of educational institutions, indoctrination, and the importance of critical thinking in individuals.
Ključne besede:
Noam Chomsky
,
alternative education
,
pedagogical theories
,
curriculum
,
criticism of the educational system
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj