Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Popularnost, zaupanje in verodostojnost podkastov
Avtorji:
ID
Žilavec, Katarina
(Avtor)
ID
Tomažič, Tina
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Pucer, Matevž
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Zilavec_Katarina_2024.pdf
(1,01 MB)
MD5: FA49AE3C11F15E0C5FAFE4DB65AD03B3
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Magistrska naloga raziskuje popularnost, zaupanje in verodostojnost podkastov. V teoretičnem delu so opredeljeni podkasti, njihove značilnosti, uporabniki ter oglaševanje v podkastih. Raziskava se osredotoča na poslušanje, percepcijo in motive uporabnikov, zaupanje podkastu kot viru informacij, percepcijo oglasov ter zaupanje gostitelju podkasta. Ugotovitve kažejo, da večina poslušalcev podkaste posluša nekajkrat mesečno, največkrat kar na platformi YouTube. Zaupanje v podkaste je večje kot v večino drugih medijev, z izjemo radia. Ugotovljeno je bilo tudi, da poslušalci oglase v podkastih večinoma dojemajo negativno in jih najraje preskočijo.
Ključne besede:
podkast
,
popularnost
,
zaupanje
,
verodostojnost
,
oglaševanje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Žilavec]
Leto izida:
2024
PID:
20.500.12556/DKUM-90641
UDK:
316.776.2/.3+659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:
225926403
Datum objave v DKUM:
05.02.2025
Število ogledov:
0
Število prenosov:
25
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŽILAVEC, Katarina, 2024,
Popularnost, zaupanje in verodostojnost podkastov
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Žilavec. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=90641
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Disinhibition-induced transitions between absence and tonic-clonic epileptic seizures
Fast random rewiring and strong connectivity impair subthreshold signal detection in excitable networks
Spatial coherence resonance in excitable biochemical media induced by internal noise
Predikcijski algoritmi z nevronskimi omrežji
Rekurzivna nevronska omrežja za razpoznavanje govora
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Samodejno urejanje slik z generativnimi modeli nevronskih omrežij na podlagi jezikovnih opisov
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
12.09.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Popularity, trust and credibility of podcasts
Opis:
The master's thesis explores the popularity, trust, and credibility of podcasts. The theoretical part defines podcasts, their characteristics, podcast users, and advertising in podcasts. The research focuses on listening habits, user perceptions and motivations, trust in podcasts as a source of information, the perception of ads, and trust in podcast hosts. Findings show that most listeners tune in to podcasts a few times a month and mainly on YouTube. Trust in podcasts is higher than in most other media, except for radio. It was also found that listeners generally perceive podcast ads negatively and prefer to skip them.
Ključne besede:
podcast
,
popularity
,
trust
,
credibility
,
advertising
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj