| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Popularnost, zaupanje in verodostojnost podkastov
Avtorji:ID Žilavec, Katarina (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Pucer, Matevž (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Zilavec_Katarina_2024.pdf (1,01 MB)
MD5: FA49AE3C11F15E0C5FAFE4DB65AD03B3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Magistrska naloga raziskuje popularnost, zaupanje in verodostojnost podkastov. V teoretičnem delu so opredeljeni podkasti, njihove značilnosti, uporabniki ter oglaševanje v podkastih. Raziskava se osredotoča na poslušanje, percepcijo in motive uporabnikov, zaupanje podkastu kot viru informacij, percepcijo oglasov ter zaupanje gostitelju podkasta. Ugotovitve kažejo, da večina poslušalcev podkaste posluša nekajkrat mesečno, največkrat kar na platformi YouTube. Zaupanje v podkaste je večje kot v večino drugih medijev, z izjemo radia. Ugotovljeno je bilo tudi, da poslušalci oglase v podkastih večinoma dojemajo negativno in jih najraje preskočijo.
Ključne besede:podkast, popularnost, zaupanje, verodostojnost, oglaševanje
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Žilavec]
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-90641 Novo okno
UDK:316.776.2/.3+659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:225926403 Novo okno
Datum objave v DKUM:05.02.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:25
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
ŽILAVEC, Katarina, 2024, Popularnost, zaupanje in verodostojnost podkastov [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Žilavec. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=90641
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:12.09.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Popularity, trust and credibility of podcasts
Opis:The master's thesis explores the popularity, trust, and credibility of podcasts. The theoretical part defines podcasts, their characteristics, podcast users, and advertising in podcasts. The research focuses on listening habits, user perceptions and motivations, trust in podcasts as a source of information, the perception of ads, and trust in podcast hosts. Findings show that most listeners tune in to podcasts a few times a month and mainly on YouTube. Trust in podcasts is higher than in most other media, except for radio. It was also found that listeners generally perceive podcast ads negatively and prefer to skip them.
Ključne besede:podcast, popularity, trust, credibility, advertising


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici