Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Analiza dokumentarnega poslovanja odvetniške pisarne
Avtorji:
ID
Poš, Rok
(Avtor)
ID
Perko, Igor
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Pos_Rok_2024.pdf
(1,16 MB)
MD5: C48CD830A4AF57FFA6FAFB1E0FE406CB
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Diplomska naloga opisuje dokumentarno poslovanje, ki se uporablja v odvetniški pisarni. Opisan je tudi portal e-Sodstvo in njegova uporaba, povezana s poslovanjem odvetniške pisarne. Mnoge odvetniške pisarne še vedno uporabljajo tradicionalne metode upravljanja dokumentacije. Ker imajo le-te ogromno dokumentacije, upravljanje z njo vzame veliko časa. Zato pri upravljanju z dokumentacijo in arhiviranjem dokumentov vključitev digitalizacije in avtomatizacije prinese velike prednosti. Z digitalizacijo in avtomatizacijo delovnih procesov si zadeve drastično olajšamo in s tem prihranimo veliko pomembnega časa. Čas je za odvetniško pisarno še posebej pomemben, saj pomeni, da lahko odvetniki opravijo z več primeri v krajšem času, kar prinese večji dobiček podjetju. Na podlagi analize izbrane odvetniške pisarne je predstavljen in opisan način poslovanja odvetniške pisarne, ki ima v svoj proces upravljanja dokumentacije vključeno digitalizacijo in avtomatizacijo. Intervju z ključnimi zaposlenimi, ki imajo največji vpliv na digitalizacijo v odvetniški pisarni, pa nam da globlji vpogled v trenutno stanje digitalizacije ter stopnjo digitalizacije odvetniške pisarne v prihodnjih letih. Uporaba spletnega portala e-Sodstvo poslovanju odvetniške pisarne prinese velike prednosti. Zaradi raznovrstnosti pri oddajanju vlog in dostopnosti do pravosodnega sistema, ki jih ponuja portal e-Sodstvo, lahko odvetniška pisarna uporabi portal za vse vrste pravnih storitev, ki jih ponuja. Kljub vsem prednostim, ki jih portal e-Sodstvo prinese, pa obstajajo tudi izzivi, s katerim se soočajo uporabniki portala. V diplomski nalogi so predstavljene ideje za nadgradnjo in razvoj portala, ki bi uporabnikom prinesle nove funkcije in dodatne možnosti pri uporabi portala e-Sodstvo.
Ključne besede:
Odvetniška pisarna
,
dokumentarno poslovanje
,
digitalizacija
,
portal e-Sodstvo.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
R. Poš
Leto izida:
2024
PID:
20.500.12556/DKUM-90392
UDK:
005.92:004.63
COBISS.SI-ID:
211059971
Datum objave v DKUM:
10.10.2024
Število ogledov:
0
Število prenosov:
16
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
POŠ, Rok, 2024,
Analiza dokumentarnega poslovanja odvetniške pisarne
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : R. Poš. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=90392
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Marketing spletne trgovine Globepoint.si
Vključevanje podjetij v spletna socialna omrežja
Načrt marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijev
Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl
Uporabniki interneta in njihov odnos do komuniciranja prek spletnih medijev
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Adaptive algorithm for selecting profitable keywords
Oglaševanje
Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
Spletno oglaševanje v kmetijstvu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
02.09.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Analysis of the documentary operations of a law firm
Opis:
The thesis examines the documentary operations used in a law firm. It also provides insight in the e-Justice portal and its use in relation to the operations of the law firm. Many law firms still use traditional methods of document management. Since law firms handle a vast amount of documentation, managing it consumes a lot of time. Therefore, the integration of digitization and automation offers significant advantages in managing and archiving documents. By digitizing and automating work processes, tasks are made drastically easier, saving a significant amount of valuable time. Time is especially important for a law firm, as it means that lawyers can handle more cases in less time, resulting in greater profits for the company. Based on the analysis of a selected law firm, the thesis presents and describes the way a law firm operates when digitization and automation are integrated into its document management process. An interview with key employees who have the most influence on digitization in the law firm provides a deeper insight into the current state of digitization and the level of digitization expected in the law firm in the coming years. The use of the e-Justice portal brings significant advantages to the operations of a law firm. Due to the variety of submissions and accessibility to the judicial system offered by the e-Justice portal, a law firm can use it for all types of legal services it provides. Despite all the benefits that the e-Justice portal brings, there are also challenges that users of the portal face. The thesis presents ideas for upgrading and developing the portal, which would provide users with new functions and additional possibilities when using the e-Justice portal.
Ključne besede:
Law firm
,
document management
,
digitization
,
e-Justice portal.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj