Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Možni pristopi k povečanju članstva v Območni obrtno-podjetniški zbornici Velenje
Avtorji:
ID
Majerič, Sonja
(Avtor)
ID
Pisnik, Aleksandra
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Majeric_Sonja_2024.pdf
(2,54 MB)
MD5: D230B4BA1D1742520A6CA35616607D3F
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Zadovoljstvo potrošnikov je zagotovo eden najbolj zaželenih rezultatov odnosa med podjetjem in potrošnikom. V magistrski nalogi smo preučevali možne pristope k povečanju članstva v Območni obrtno-podjetniški zbornici Velenje. Namen naloge je pridobiti podatke, ki bi zbornici pomagali privabiti nove člane. Preučili smo literaturo in se ob razlaganju in navajanju dejstev sklicevali na ugotovitve, spoznanja, stališča domačih in tujih avtorjev. Izvedli smo tudi kvantitativno raziskavo v obliki anketnega vprašalnika. Odgovore oziroma dobljene rezultate smo analizirali. Postavili smo si tudi tri raziskovalna vprašanja. Ugotovili smo, da se z dodajanjem koristi in znižanjem cene članarine, članstvo ne bo povečalo in da so člani zvesti zbornici, ker so zadovoljni s storitvami in poslanstvom zbornice. Poslanstvo zbornice je služenje svojim uporabnikom in partnerjem, kateri jih oskrbujejo s sredstvi za delovanje. Na strategije, obstanek in razvoj organizacije vplivajo udeleženci oziroma njihova zaznana vrednost storitev in koristi, ki jih imajo. Člani namreč primerjajo med koristmi, ki jih pridobijo in zaznanimi stroški. Raziskovali smo različne marketinške strategije. Osredotočili smo se na strategijo usmerjeno v doseganje dolgoročnega zadovoljstva in zvestobe članov ter pridobivanje novih.
Ključne besede:
Obrtno-podjetniška zbornica
,
pravna oseba
,
članstvo
,
strateški marketing
,
zadovoljstvo in zvestoba potrošnikov in nepridobitne organizacije
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
S. Majerič
Leto izida:
2024
PID:
20.500.12556/DKUM-89366
UDK:
658.89
COBISS.SI-ID:
207332867
Datum objave v DKUM:
12.09.2024
Število ogledov:
17
Število prenosov:
13
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MAJERIČ, Sonja, 2024,
Možni pristopi k povečanju članstva v Območni obrtno-podjetniški zbornici Velenje
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : S. Majerič. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=89366
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Petrol klub
Program zvestobe Ursa klub
Dejavniki, ki vplivajo na zvestobo kupca
Strateški marketinški načrt za izdelek podjetja X
Zborničnega uspešnost obrtno-sistema [i.e. Uspešnost obrtno-zborničnega sistema] v Sloveniji
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Podjetniško podporno okolje v Sloveniji in raziskava izkoriščenosti ponudbe v izbrani organizaciji
Interni marketing
Dejavniki, ki vplivajo na zadovoljstvo s programi zvestobe
Priporočilni sistemi v spletnih trgovinah
Izvajanje mojstrskih izpitov kot javno pooblastilo obrtno-podjetniške zbornice Slovenije
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
05.07.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Possible approaches to increase membership in the Regional chamber of crafts and entrepreneurship Velenje
Opis:
Consumer satisfaction is certainly one of the most desirable outcomes of a business-consumer relationship. In our master's thesis, we studied possible approaches to increasing membership in the Velenje Regional Chamber of Crafts and Entrepreneurs. The purpose of the assignment is to obtain information that would help the chamber attract new members. We studied the literature and, when explaining and stating the facts, we referred to the findings, and viewpoints of domestic and foreign authors. We also conducted a quantitative survey in the form of a questionnaire. We analyzed the answers or the results obtained. We also asked ourselves three research questions. We have found that by adding benefits and lowering the membership fee, membership will not increase and that members are loyal to the chamber because they are satisfied with the services and mission of the chamber. The mission of the chamber is to serve its users and partners, which provide them with funds of operation. The strategies, survival and development of the organization are influenced by the participants or their perceived value of the services and benefits they have. Namely, members compare the benefits they obtain and the perceived costs. We researched different marketing strategies. We focused on a strategy aimed at achieving long-term satisfaction and loyalty of members and acquiring new ones.
Ključne besede:
Chamber of crafts and entrepreneurship
,
legal person
,
membership
,
strategic marketing
,
customer satisfaction and loyalty and nonprofitable organization
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj