| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Možni pristopi k povečanju članstva v Območni obrtno-podjetniški zbornici Velenje
Avtorji:ID Majerič, Sonja (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Majeric_Sonja_2024.pdf (2,54 MB)
MD5: D230B4BA1D1742520A6CA35616607D3F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Zadovoljstvo potrošnikov je zagotovo eden najbolj zaželenih rezultatov odnosa med podjetjem in potrošnikom. V magistrski nalogi smo preučevali možne pristope k povečanju članstva v Območni obrtno-podjetniški zbornici Velenje. Namen naloge je pridobiti podatke, ki bi zbornici pomagali privabiti nove člane. Preučili smo literaturo in se ob razlaganju in navajanju dejstev sklicevali na ugotovitve, spoznanja, stališča domačih in tujih avtorjev. Izvedli smo tudi kvantitativno raziskavo v obliki anketnega vprašalnika. Odgovore oziroma dobljene rezultate smo analizirali. Postavili smo si tudi tri raziskovalna vprašanja. Ugotovili smo, da se z dodajanjem koristi in znižanjem cene članarine, članstvo ne bo povečalo in da so člani zvesti zbornici, ker so zadovoljni s storitvami in poslanstvom zbornice. Poslanstvo zbornice je služenje svojim uporabnikom in partnerjem, kateri jih oskrbujejo s sredstvi za delovanje. Na strategije, obstanek in razvoj organizacije vplivajo udeleženci oziroma njihova zaznana vrednost storitev in koristi, ki jih imajo. Člani namreč primerjajo med koristmi, ki jih pridobijo in zaznanimi stroški. Raziskovali smo različne marketinške strategije. Osredotočili smo se na strategijo usmerjeno v doseganje dolgoročnega zadovoljstva in zvestobe članov ter pridobivanje novih.
Ključne besede:Obrtno-podjetniška zbornica, pravna oseba, članstvo, strateški marketing, zadovoljstvo in zvestoba potrošnikov in nepridobitne organizacije
Kraj izida:Maribor
Založnik:S. Majerič
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89366 Novo okno
UDK:658.89
COBISS.SI-ID:207332867 Novo okno
Datum objave v DKUM:12.09.2024
Število ogledov:17
Število prenosov:13
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
MAJERIČ, Sonja, 2024, Možni pristopi k povečanju članstva v Območni obrtno-podjetniški zbornici Velenje [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : S. Majerič. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=89366
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:05.07.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Possible approaches to increase membership in the Regional chamber of crafts and entrepreneurship Velenje
Opis:Consumer satisfaction is certainly one of the most desirable outcomes of a business-consumer relationship. In our master's thesis, we studied possible approaches to increasing membership in the Velenje Regional Chamber of Crafts and Entrepreneurs. The purpose of the assignment is to obtain information that would help the chamber attract new members. We studied the literature and, when explaining and stating the facts, we referred to the findings, and viewpoints of domestic and foreign authors. We also conducted a quantitative survey in the form of a questionnaire. We analyzed the answers or the results obtained. We also asked ourselves three research questions. We have found that by adding benefits and lowering the membership fee, membership will not increase and that members are loyal to the chamber because they are satisfied with the services and mission of the chamber. The mission of the chamber is to serve its users and partners, which provide them with funds of operation. The strategies, survival and development of the organization are influenced by the participants or their perceived value of the services and benefits they have. Namely, members compare the benefits they obtain and the perceived costs. We researched different marketing strategies. We focused on a strategy aimed at achieving long-term satisfaction and loyalty of members and acquiring new ones.
Ključne besede:Chamber of crafts and entrepreneurship, legal person, membership, strategic marketing, customer satisfaction and loyalty and nonprofitable organization


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici