Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Pouk filmske vzgoje za učence 3. razreda osnovne šole : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Šeruga, Katja
(Avtor)
ID
Pulko, Simona
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Bencak Kerčmar, Tadeja
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Seruga_Katja_2024.pdf
(4,53 MB)
MD5: C6A72F4AF19F2CCC49354564E59B327B
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Magistrsko delo temelji na vpeljavi filmske vzgoje na razredno stopnjo. V teoretičnem delu smo najprej opredelili pojem film in na kratko predstavili filmske zvrsti ter filmske žanre. Opisali smo kakšne filme si otroci najraje ogledajo in kaj jih pri filmu pritegne. Predstavili smo zgodovino uporabe filma v šolstvu in nastanek izbirnega predmeta Filmska vzgoja. Prav tako smo opisali uporabo filma pri pouku ter metode in oblike dela za analizo filma. Med pripravo magistrskega dela smo preučili učni načrt za predmet filmska vzgoja in vključenost filmov v učni načrt za slovenščino. Predstavili smo otrokov razvoj in dojemanje filma od predšolske vzgoje do mladostništva. Navedli smo tudi prednosti in slabosti uporabe filma pri pouku. V empiričnem delu smo pripravili in izvedli ter nato natančno analizirali aktivnosti za učence 3. razreda osnovne šole na temo knjige in filma Anica in Jakob. Aktivnosti so zapisane v obliki učne priprave, ki jo lahko učitelji uporabijo pri svojem delu in vsebujejo vse potrebne priloge. S pomočjo pripravljenih aktivnosti razvijamo kritičnega bralca in gledalca, govorne in bralne sposobnosti, spodbujamo delo v skupinah in javno nastopanje ter bogatimo besedni zaklad.
Ključne besede:
filmska vzgoja
,
film
,
razredna stopnja
,
3. razred
,
aktivnosti
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[K. Šeruga]
Leto izida:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 86 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-88836
UDK:
37.015.31:791(043.2)
COBISS.SI-ID:
199644419
Datum objave v DKUM:
21.06.2024
Število ogledov:
216
Število prenosov:
49
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠERUGA, Katja, 2024,
Pouk filmske vzgoje za učence 3. razreda osnovne šole : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Šeruga. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=88836
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Vpliv postopka izdelave modifikacijske zlitine AlTi5B1 na njeno mikrostrukturo in učinkovitost
Vpliv dodatkov AlTi5B1 in AlSr10 na livnost zlitine AlSi9Cu3
Microstructure of rapidly solidified Cu-Al-Ni shape memory alloy ribbons
Visokotemperaturna stabilnost mikrostrukture hitro strjene zlitine Cu-Zr
Načini preprečevanja raztapljanja neravnotežnih trdnih faz v večfaznih mešanicah s talino
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Mehanske lastnosti zlitine AlCu5,5Nd2,5
Upadanje učinka udrobnilnih sredstev pri aluminijevih livarskih zlitinah
Optimiranje udrobnjevanja aluminijeve zlitine EN AW-6110A
Optimizacija dodatka udrobnjevalca Nucleant 100 SP v zlitini AlSi10Mg
Lastnosti sintrane zlitine Cu-Fe-Ni-P pred in po toplotni obdelavi
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
29.05.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Film education lessons for 3 rd grade pupils of primary school
Opis:
The master's thesis is based on the introduction of film education at the primary school level. In the theoretical part, we first defined the concept of film and briefly introduced film genres and types. We described what kinds of films children prefer to watch and what attracts them to films. We presented the history of film usage in education and the emergence of the elective subject Film Education. We also described the use of film in teaching, as well as methods and forms of film analysis. During the preparation of the master's thesis, we examined the curriculum for the subject of film education and the inclusion of films in the curriculum for Slovenian language. We also presented children's development and perception of film from preschool education to adolescence and listed the advantages and disadvantages of using film in teaching. In the empirical part, we prepared, implemented, and then carefully analyzed activities for third-grade elementary school students on the topic of the book and film "Anica and Jakob". The activities are written in the form of a lesson plan that teachers can use in their work and contain all necessary attachments. With the help of the prepared activities, we develop critical reading and viewing skills, oral and reading abilities, encourage group work and public speaking and enrich vocabulary.
Ključne besede:
film education
,
film
,
primary education
,
3rd grade
,
activities
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj