| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketinški pristopi v industriji videoiger na primeru brezplačnega modela generiranja prihodkov : magistrsko delo
Avtorji:ID Jakopič, Veronika (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Jakopic_Veronika_2024.pdf (3,71 MB)
MD5: 5FA60A7E4A1D0C91A9D5266D91B7ACC5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Magistrsko delo obravnava vzpon brezplačnega modela generiranja prihodkov (free-to-play oz. F2P) v industriji videoiger ter njegov vpliv na vključenost igralcev in marketinške pristope. V industriji videoiger se osredotoča na njene karakteristike in strukturo, prehod s tradicionalnega plačljivega modela na F2P ter na značilnosti in strategije monetizacije v modelu F2P. Analizira tudi igralne platforme, klasifikacije igralcev videoiger in marketinške pristope v industriji. Empirična raziskava med slovenskimi igralci videoigre League of Legends je pokazala, da je vidik brezplačnega igranja za igralce F2P zelo pomemben, saj polovica igralcev igre verjetno ne bi igrala, če le-ta ne bi bila brezplačna. Ugotovljene so bile tudi pozitivne korelacije med igralnim časom, vključenostjo igralcev, nakupi v igri in spremljanjem marketinških kanalov v povezavi z videoigro.
Ključne besede:free-to-play, industrija videoiger, videoigre, vključenost igralcev
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:V. Jakopič
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 93 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-88540 Novo okno
UDK:004.96+[658.5:004.7(043.2)
COBISS.SI-ID:202487043 Novo okno
Datum objave v DKUM:03.06.2024
Število ogledov:212
Število prenosov:91
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
JAKOPIČ, Veronika, 2024, Marketinški pristopi v industriji videoiger na primeru brezplačnega modela generiranja prihodkov : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : V. Jakopič. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=88540
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.05.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing Approaches in the Video Game Industry on a Free-to-Play Model
Opis:This master’s thesis examines the rise of the free-to-play (F2P) revenue generation model in the video games industry and its impact on player engagement and marketing approaches. It focuses on the characteristics and structure of the video games industry, the transition from the traditional pay-to-play model to F2P, and the characteristics and monetisation strategies of the F2P model. It also analyses gaming platforms, classifications of video games players, and marketing approaches in the industry. An empirical survey of Slovenian League of Legends players shows that the free-to-play aspect is very important for F2P players, as half of the players would probably not play the game if it was not free. Positive correlations were also found between the playing time, player engagement, in-game purchases, and the following of marketing channels related to the videogame.
Ključne besede:free-to-play, video game industry, video games, player engagement


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici