| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Preverjanje naravoslovne pismenosti v astronomskih vsebinah pri predmetu spoznavanje okolja : magistrsko delo
Avtorji:ID Zidarič, Nika Vida (Avtor)
ID Klemenčič, Eva (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Repnik, Robert (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Zidaric_Nika_Vida_2024.pdf (3,19 MB)
MD5: 0DF5C8BF803BFCBB0415B88CA961497E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Pismenost je večna spremenljivka izobraževalnega obdobja, ki jo definiramo kot obvladovanje znanja ali veščin. Mi smo se usmerili v naravoslovno pismenost, ki je ključnega pomena za soočanje z izzivi in problemi sveta. Znotraj teoretičnega dela smo predstavili naslednja poglavja: opredelitev naravoslovne pismenosti, gradniki naravoslovne pismenosti, astronomske vsebine v osnovni šoli, predmet spoznavanja okolja, oblikovanje astronomskih vsebin v osnovni šoli. V praktičnem delu zaključnega dela smo se lotili priprave učnih priprav za razvijanje naravoslovne pismenosti oz. posameznih gradnikov v 1. VIO, natančneje v 3. razredu OŠ. V empiričnem delu smo predstavili rezultate testa, ki je preverjal pridobljene kompetence naravoslovne pismenosti na vzorcu 40 učencev 3. razreda. Želeli smo povečati stopnjo naravoslovne pismenosti z optimizacijo učnih priprav, oblikovati učne priprave za učinkovitejše in bolj sistematično posredovanje učne snovi, razviti posodobljene kriterije za ocenjevanje napredka v naravoslovni pismenosti in kritično oceniti ter analizirati učinkovitost posodobljenih strategij za razvoj naravoslovne pismenosti.
Ključne besede:naravoslovna pismenost, spoznavanje okolja, tretji razred, astronomija
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. V. Zidarič]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 195 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-88434 Novo okno
UDK:37.091.2:52(043.2)
COBISS.SI-ID:203279875 Novo okno
Datum objave v DKUM:31.07.2024
Število ogledov:123
Število prenosov:30
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
ZIDARIČ, Nika Vida, 2024, Preverjanje naravoslovne pismenosti v astronomskih vsebinah pri predmetu spoznavanje okolja : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. V. Zidarič. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=88434
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:23.04.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Evaluating science literacy in astronomy content within the subject of environmental awareness
Opis:Literacy is a constant variable of the educational period, defined as the mastery of knowledge or skills. We are focusing on science literacy, which is key to facing the challenges and problems of the world. Within the theoretical part, we have presented the following chapters: the definition of science literacy, the building blocks of science literacy, astronomy content in primary school, the subject of environmental awareness, the design of astronomy content in primary school. In the practical part of the final part of the thesis, we have started to prepare teaching materials for the development of science literacy or the individual building blocks in the 1st educational phase, more specifically in the 3rd grade of primary school). In the empirical part, we present the results of a test that tested the acquired competences of science literacy in a sample of 40 pupils in grade 3. We wanted to increase the level of science literacy by optimising the teaching preparations, to design teaching preparations for a more effective and systematic delivery of the learning material, to develop updated criteria for assessing progress in science literacy, and to critically evaluate and analyse the effectiveness of the updated strategies for the development of science literacy.
Ključne besede:Science Literacy, Subject of Environmental Awareness, 3rd grade, Astronomy


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici