Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Daljinsko vodenje prometa vlakov na odseku proge Zidani Most-Šentilj : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Ritonja, Pia
(Avtor)
ID
Rodošek, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Čelan, Marko
(Komentor)
Datoteke:
VS_Ritonja_Pia_2024.pdf
(3,95 MB)
MD5: 92C9503AF45C49B4F216080B5977F78B
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:
V Sloveniji poznamo različne načine vodenja prometa vlakov na železniškem omrežju. V največji meri prevladuje krajevno vodenje, kjer so železniške postaje zasedene s prometnim osebjem. V diplomskem delu je analizirana obstoječa proga Zidani Most–Šentilj z vidika vodenja prometa. Proga Zidani Most–Šentilj je v večini vodena krajevno, za zagotovitev daljinskega vodenja iz centra je potrebna nadgradnja prog in postaj. Analizirane so prednosti in slabosti uvedbe daljinskega vodenja iz centra vodenja prometa. Ugotovili smo, da ukrepi za uvedbo daljinskega vodenja in vključitev daljinskega vodenja prometa vlakov iz centra povečuje varnost potnikov v železniškem prometu, prispeva k zanesljivejšemu delovanju, k zmanjšanju zaposlenih v vodenju prometa ter omogoča večjo prepustnost in zmogljivost proge Zidani Most–Šentilj.
Ključne besede:
železniški promet
,
daljinsko vodenje železniškega prometa
,
centralno daljinsko vodenje
,
Zidani Most – Šentilj
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[P. Ritonja]
Leto izida:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII,84 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-86709
UDK:
656.254(043.2)
COBISS.SI-ID:
186767107
Datum objave v DKUM:
30.01.2024
Število ogledov:
507
Število prenosov:
141
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FG
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
RITONJA, Pia, 2024,
Daljinsko vodenje prometa vlakov na odseku proge Zidani Most-Šentilj : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : P. Ritonja. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=86709
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Vpliv umetnih površinskih napak na dinamično trdnost materiala na prehodu temena vara
The effect of small flaws on the fatigue strength of HAZ at the weld toe
Meritev deformacij povzročenih z zaostalimi napetostmi v zvarnem spoju na osnovi nevtronovskega odklona
Primernost zvarnega in vijačnega spoja za transport LG kopalnic
Dinamična trdnost soležnih zvarnih spojev, udarna žilavost grobozrnatega dela TVP in možnosti zmanjšanja stroškov
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Zaostale napetosti v prekrovnih laserskih zvarnih spojih
Longitudinalne zaostale napetosti v zvarih visokotrdnostnih aluminijevih zlitin
Krivljenje plastičnih brizganih izdelkov
Transverzalne zaostale napetosti v različnih zvarih visoko-trdnostnih raznorodnih aluminijevih zlitin
Napetosti v cementiranem in kaljenem zobniku z ravnimi zobmi
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
14.01.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Remote control of train traffic on railway section Zidani Most-Šentilj
Opis:
In Slovenia, we know different ways of controlling train traffic on the railway network. Local management is prevalent, where stations are governed by station master. In the thesis the section from Zidani Most to Šentilj is analyzed from the view point of traffic management. The line Zidani Most–Šentilj is mostly run locally, therefore these stations and rail lines should be upgraded to enable remote control from a control center. Both, the advantages as well as the disadvantages of introducing remote control from the traffic control center are analyzed. We found out, that measures taken for the introduction of remote control and inclusion of train traffic, which is remotely controlled from the center, increase the safety of railway passengers, contribute to a more reliable service, reduce the number of traffic management employees, and enable a greater throughput capacity of the Zidani Most–Šentilj line.
Ključne besede:
railway traffic
,
remote control of train traffic
,
centralized traffic control
,
Zidani Most–Šentilj
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj