Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Kompetence vzgojiteljev v vrtcu za delo z romskimi otroki : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Pirtovšek, Nastja
(Avtor)
ID
Licardo, Marta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Pirtovsek_Nastja_2024.pdf
(1,16 MB)
MD5: 2F3751510FCD9E9CB39A13B1897099CB
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Vključevanje romskih otrok v predšolsko vzgojo je izjemnega pomena za njihovo nadaljnje uspešno izobraževanje in vključevanje v družbo. Za to, da lahko vzgojitelji romske otroke uspešno vključujejo v predšolsko vzgojo, je pomembno, da imajo razvite kompetence za delo z romskimi otroki. V empiričnem delu smo preverili, kako strokovni delavci v vrtcu zaznavajo svoje kompetence za delo z romskimi otroki. V raziskavi so sodelovali vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev (N = 64), ki delajo v vrtcih na območjih v Sloveniji, na katerih je naseljenega največ romskega prebivalstva. Analizirali smo njihove samoocene za splošne kompetence na področju dela z romskimi otroki, kompetence na področju spodbujanja kognitivnega, socialnega in jezikovnega razvoja ter kompetence na področjih učenja učenja, tj. kognicije, metakognicije ter motivacije in socialnega konteksta. Ugotovljeno je bilo, da vzgojitelji ocenjujejo, da so njihove splošne kompetence na področju dela z romskimi otroki relativno dobro razvite. Področje, na katerem bi vzgojitelji potrebovali dodatno podporo, je predvsem poznavanje romske kulture, zakonodaje in priporočil dela z romskimi otroki. Zagotovljena podpora na tem področju bi vzgojiteljem pomagala tudi pri razvijanju drugih kompetenc, ki po njihovem mnenju niso dovolj razvite.
Ključne besede:
romski otroci
,
inkluzija
,
predšolska vzgoja
,
kompetence vzgojiteljev
,
učenje učenja
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[N. Pirtovšek]
Leto izida:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 67 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-86530-3dea5868-afd9-558d-43ad-fc18f90d4cd4
UDK:
373.2(=214.58)(043.2)
COBISS.SI-ID:
183843587
Datum objave v DKUM:
06.02.2024
Število ogledov:
451
Število prenosov:
70
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PIRTOVŠEK, Nastja, 2024,
Kompetence vzgojiteljev v vrtcu za delo z romskimi otroki : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Pirtovšek. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=86530
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Model ravnanja z odpadki v Splošni bolnišnici Celje
Vpliv osvetljenosti predorov na psihofizične sposobnosti uporabnikov
Koncepti zanesljivosti varnostne razsvetljave
Avtomatska varnostna razsvetljava
Znižanje porabe električne energije za javno razsvetljavo v občini Sežana
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Črpanje sredstev iz Kohezijskega sklada
Črpanje sredstev iz Kohezijskega sklada EU
Voda kot generator konfliktov na Afriškem rogu
Handling and management of hospital wastes
Modeliranje, vrednotenje in izbira variant razsvetljave zunanjega okolja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
07.12.2023
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Competences of early childhood education teachers in kindergarten for working with roma children
Opis:
The inclusion of Roma children into early childhood education is crucial for their further successful education and social inclusion. For early childhood education teachers to be able to successfully include Roma children into early childhood education, it is important that they have developed competences for working with Roma children. In the empirical part, we studied how professional kindergarten workers perceive their competences for working with Roma children. The research included early childhood education teachers and early childhood education teacher assistants (N = 64) working in kindergartens in the areas across Slovenia with the largest Roma population. We analyzed their self-asessment of general competences in the field of working with Roma children, competences related to encouraging cognitive, social and linguistic development and competences to promote learning to learn, i.e. cognition, metacognition, and motivation and social context. It was determined that early childhood education teachers assess their general competences in the field of working with Roma children as relatively well-developed. The field where they would need additional support is mainly their knowledge of Roma culture, legislation and guidelines on how to work with Roma children. The support ensured in this field would help early childhood education teachers develop other competences that they perceive as not developed enough.
Ključne besede:
Roma children
,
inclusion
,
early childhood education
,
competences of early childhood education teachers
,
learning to learn
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj