Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vloga vplivnežev v modni industriji : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Rušnik, Miha
(Avtor)
ID
Tomažič, Tina
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Čakš, Peter
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Rusnik_Miha_2023.pdf
(11,06 MB)
MD5: 4C2462755061FC772E226849CFF2AAB9
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Magistrsko delo raziskuje vlogo modnih vplivnežev v modni industriji. Pri javnostih se osredotoča na predstavnike generacije Z, pri medijskem prostoru pa na slovensko območje. Z analizo dosedanjih študij, anketo med ciljno javnostjo in intervjuji relevantnih modnih vplinvežev in sodelujočih v industriji je ugotovljeno, da je v Sloveniji več relevatnih modnih vplivnežev, vendar je le-te težko opredeliti. Spoznava, da je je glavni namen njihovega dela navdihovanje ljudi, vendar imajo od svojih aktivnosti tudi finančno korist. Ugotavlja tudi, da so modni vplivneži spremenili predvsem način predstavitve in prodaje izdelkov modne industrije.
Ključne besede:
družbena omrežja
,
Instagram
,
vplivneži
,
trženje
,
modna industrija
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[M. Rušnik]
Leto izida:
2023
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (IV, 139 f.))
PID:
20.500.12556/DKUM-86390
UDK:
077.5:[659.1:687](043.2)
COBISS.SI-ID:
183167491
Datum objave v DKUM:
21.12.2023
Število ogledov:
580
Število prenosov:
151
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
RUŠNIK, Miha, 2023,
Vloga vplivnežev v modni industriji : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Rušnik. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=86390
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Zmanjšanje ogljičnega odtisa v dobavni verigi oem-ov zaradi neustrezne interpretacije rezultatov rtg skritih napak v nodularni litini
Zelena energetika?
Zelene energije in osveščanje o njih
Učinki uvajanja električnih vozil kot prispevek k nizkoogljični družbi na primeru podjetija Armarium
Science, human awareness and environmental attitudes
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Green energy hubs for the military that can also support the civilian mobility sector with green hydrogen
Pot k ogljično nevtralnim izdelkom na trgu gradbenih izolacijskih materialov
Oblikovanje informacij za ravnanje z ogljičnim odtisom v podjetju Domel
Reducing carbon footprint by changing energy systems
Pridobivanje energije s fuzijo
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
27.11.2023
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The role of influencers in the fashion industry
Opis:
This Master's thesis explores the role of fashion influencers in the fashion industry, focusing on representatives of Generation Z in the public sphere and in the Slovenian media space. Through the analysis of existing studies, a survey of the target audience and interviews with relevant fashion influencers and industry participants, it is found that Slovenia has several relevant fashion influencers, but it is difficult to define them precisely. The study shows that the main purpose of their work is to inspire people, but they also derive benefit financially from their activities. It also notes that fashion influencers have significantly affected the way products are produced and sold in the fashion industry.
Ključne besede:
social media
,
Instagram
,
influencers
,
marketing
,
fashion industry
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj