| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vloga vplivnežev v modni industriji : magistrsko delo
Avtorji:ID Rušnik, Miha (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Čakš, Peter (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Rusnik_Miha_2023.pdf (11,06 MB)
MD5: 4C2462755061FC772E226849CFF2AAB9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Magistrsko delo raziskuje vlogo modnih vplivnežev v modni industriji. Pri javnostih se osredotoča na predstavnike generacije Z, pri medijskem prostoru pa na slovensko območje. Z analizo dosedanjih študij, anketo med ciljno javnostjo in intervjuji relevantnih modnih vplinvežev in sodelujočih v industriji je ugotovljeno, da je v Sloveniji več relevatnih modnih vplivnežev, vendar je le-te težko opredeliti. Spoznava, da je je glavni namen njihovega dela navdihovanje ljudi, vendar imajo od svojih aktivnosti tudi finančno korist. Ugotavlja tudi, da so modni vplivneži spremenili predvsem način predstavitve in prodaje izdelkov modne industrije.
Ključne besede:družbena omrežja, Instagram, vplivneži, trženje, modna industrija
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Rušnik]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IV, 139 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-86390 Novo okno
UDK:077.5:[659.1:687](043.2)
COBISS.SI-ID:183167491 Novo okno
Datum objave v DKUM:21.12.2023
Število ogledov:580
Število prenosov:151
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
RUŠNIK, Miha, 2023, Vloga vplivnežev v modni industriji : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Rušnik. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=86390
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.11.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of influencers in the fashion industry
Opis:This Master's thesis explores the role of fashion influencers in the fashion industry, focusing on representatives of Generation Z in the public sphere and in the Slovenian media space. Through the analysis of existing studies, a survey of the target audience and interviews with relevant fashion influencers and industry participants, it is found that Slovenia has several relevant fashion influencers, but it is difficult to define them precisely. The study shows that the main purpose of their work is to inspire people, but they also derive benefit financially from their activities. It also notes that fashion influencers have significantly affected the way products are produced and sold in the fashion industry.
Ključne besede:social media, Instagram, influencers, marketing, fashion industry


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici