| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Načrt trženja in možnosti vstopa nizko-alergenega a2-mleka na trg : magistrsko delo
Avtorji:ID Lakatuš, Marina (Avtor)
ID Pažek, Karmen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Langerholc, Tomaž (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Lakatus_Marina_2023.pdf (822,54 KB)
MD5: DCD247B4353263D7093E53EA451027C1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Opis:Nizko-alergeno A2-mleko predstavlja inovativno in zdravju prijazno alternativo za potrošnike z intoleranco na laktozo ali prebavnimi težavami. V magistrski nalogi smo se osredotočili najprej na načrt trženja in analizo možnosti vstopa nizko-alergenega A2-mleka kmetije Sinkovič na trg. Temeljito smo proučili analizo trga, identifikacijo ciljnih segmentov potrošnikov in prepoznavanje njihovih potreb, želja ter preferenc. Raziskovali smo tržne priložnosti in izzive, da identificiramo potencialne ciljne segmente, ki bi lahko imeli največjo naklonjenost in povpraševanje po nizko-alergenem A2-mleku. Na podlagi pridobljenih podatkov smo ugotovili, da bodo stroški marketinga znašali 2.174 € letno. Z analizo SWOT smo analizirali prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti vstopa A2-mleka na trg. Poslovni model canvas je bil uporabljen kot orodje za lažje razumevanje različnih segmentov podjetja. Nadalje se je z oceno ekonomike ocenila ekonomičnost pridelave A2-mleka. Rezultati kažejo, da je pridelava A2-mleka ekonomsko upravičena, saj koeficient ekonomičnosti (KE) glede na izračune znaša 2,60.
Ključne besede:načrt trženja, A2-mleko, SWOT analiza, canvas.
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:M. Lakatuš
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 44 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-85947 Novo okno
UDK:637.128:339.13(043)=163.6
COBISS.SI-ID:167825155 Novo okno
Datum objave v DKUM:10.10.2023
Število ogledov:502
Število prenosov:56
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FKBV
:
LAKATUŠ, Marina, 2023, Načrt trženja in možnosti vstopa nizko-alergenega a2-mleka na trg : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Lakatuš. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=85947
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:20.09.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing plan and market entry possibilities for low-allergenic a2-milk d
Opis:Low-allergenic A2 milk is an innovative and health-friendly alternative for consumers with lactose intolerance or digestive problems. The master's thesis focuses on a marketing plan and the analysis of the market entry possibility of low-allergen A2 milk produced at the Sinkovič Farm. An in depth market analysis was conducted, identifying target consumer segments and recognizing their needs, wants, and preferences. We investigated the market opportunities and challenges to identify potential target segments, that might have the greatest preference and demand for low-allergenic A2 milk. Based on the data obtained, it was determined that the marketing costs would amount to €2,174 in one year. Using a SWOT analysis, the strengths, weaknesses, opportunities, and threats for the market entry of our product were identified. The canvas business model was used as a tool to understand the different segments of the business better. The obtained economic evaluation was used to determine the economic efficiency of the production. The results show, that the production of A2 milk is economically viable because the economic coefficient (KE) being 2.60.
Ključne besede:Keywords: marketing plan, A2-milk, SWOT analysis, canvas.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici