| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:The effects of consumers’ buying behavior on the e-commerce in highly developed emerging market and developed market : the case of Singapore and Austria
Avtorji:ID Moerth-Teo, Jia Yun (Avtor)
ID Bobek, Vito (Avtor)
ID Horvat, Tatjana (Avtor)
Datoteke:URL https://www.sciendo.com/article/10.2478/ngoe-2021-0021
 
.pdf 10.2478_ngoe-2021-0021.pdf (507,55 KB)
MD5: E6CB25F6E41AAB0A85FAD4AD2491A38E
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:e-commerce, pricing, buying behaviours, consumers, Singapore, Austria
Datum objave:01.01.2021
Leto izida:2021
Št. strani:str. 56-73
Številčenje:Letn. 67, št. 4
PID:20.500.12556/DKUM-85555 Novo okno
UDK:658.89:004(592.3)(436)
COBISS.SI-ID:99303683 Novo okno
DOI:10.2478/ngoe-2021-0021 Novo okno
ISSN pri članku:0547-3101
Datum objave v DKUM:01.09.2023
Število ogledov:247
Število prenosov:31
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
MOERTH-TEO, Jia Yun, BOBEK, Vito in HORVAT, Tatjana, 2021, The effects of consumers’ buying behavior on the e-commerce in highly developed emerging market and developed market : the case of Singapore and Austria. Naše gospodarstvo : revija za aktualna gospodarska vprašanja [na spletu]. 2021. Vol. 67, no. 4, p. 56–73. [Dostopano 13 april 2025]. DOI 10.2478/ngoe-2021-0021. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=85555
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Naše gospodarstvo : revija za aktualna gospodarska vprašanja
Skrajšan naslov:Naše gospod.
Založnik:Ekonomsko-poslovna fakulteta, Društvo ekonomistov Maribor, Ekonomski center Maribor
ISSN:0547-3101
COBISS.SI-ID:751364 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Učinki nakupnega vedenja potrošnikov na e-trgovino na visoko razvitem nastajajočem trgu in razvitem trgu: primer Singapurja in Avstrije
Ključne besede:e-trgovina, oblikovanje cen, nakupno vedenje, potrošniki, Singapur, Avstrija


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici