Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Proces vključevanja učenja na prostem v geografski kurikul : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Žižek, Urška
(Avtor)
ID
Konečnik Kotnik, Eva
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Zizek_Urska_2023.pdf
(3,07 MB)
MD5: 796607C65033F630E5A369136D820A47
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Temeljni namen magistrskega dela je bil analizirati operativne učne cilje, zapisane v učnem načrtu za geografijo v osnovni šoli glede na to, ali jih je možno realizirati na prostem oz. izven učilnice ter oblikovati dva scenarija vključitve učenja na prostem v osnovnošolski izvedbeni letni učni načrt oz. pripravo za pouk geografije na dveh različnih nivojih, konservativnem in progresivnem. V teoretičnem delu smo opredelili pomen in umeščenost terenskega dela v pouk geografije v osnovni šoli. Opredelili smo tudi pogoje za izvedbo terenskega dela za namene izobraževanja, prednosti in ovire pri vključevanju terenskega dela v izobraževanje ter proces izvajanja učenja na prostem. Empirični del magistrskega dela temelji na pripravi dveh izvedbenih letnih načrtov oz. priprav, usmerjenih v vključevanje učenja na prostem v osnovnošolski pouk geografije, ena na konservativnem oz. osnovnem nivoju ter ena na progresivnem oz. naprednem nivoju. V ta namen smo oblikovali tudi predloge priprav učenja na prostem pri pouku geografije v osnovni šoli, ki bi jih lahko vključili na osnovni oz. napredni nivo letnega načrtovanja. Ob tem smo uporabili metodo intervjuja, s katero smo učiteljici geografije v osnovni šoli predstavili oba pripravljena letna izvedbena kurikula za vključevanje učenja na prostem v pouk geografije. Na osnovi ugotovljenega zaključujemo, da je v učnem načrtu za geografijo v osnovni šoli veliko ciljev in vsebin, ki jih je možno realizirati s terenskim delom in da je učenje na prostem možno realizirati na osnovi dveh različnih scenarijev – na osnovnem in naprednem nivoju.
Ključne besede:
učenje na prostem
,
terensko delo
,
letni načrt dela
,
učni načrt
,
pouk geografije
Geografsko pokritje:
Slovenija;
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
U. Žižek
Leto izida:
2023
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 100 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-84424
UDK:
37.091.3:91(043.2)
COBISS.SI-ID:
158271747
Datum objave v DKUM:
10.07.2023
Število ogledov:
428
Število prenosov:
96
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŽIŽEK, Urška, 2023,
Proces vključevanja učenja na prostem v geografski kurikul : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : U. Žižek. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=84424
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Vpliv umetnih površinskih napak na dinamično trdnost materiala na prehodu temena vara
The effect of small flaws on the fatigue strength of HAZ at the weld toe
Meritev deformacij povzročenih z zaostalimi napetostmi v zvarnem spoju na osnovi nevtronovskega odklona
Primernost zvarnega in vijačnega spoja za transport LG kopalnic
Dinamična trdnost soležnih zvarnih spojev, udarna žilavost grobozrnatega dela TVP in možnosti zmanjšanja stroškov
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Zaostale napetosti v prekrovnih laserskih zvarnih spojih
Longitudinalne zaostale napetosti v zvarih visokotrdnostnih aluminijevih zlitin
Krivljenje plastičnih brizganih izdelkov
Transverzalne zaostale napetosti v različnih zvarih visoko-trdnostnih raznorodnih aluminijevih zlitin
Napetosti v cementiranem in kaljenem zobniku z ravnimi zobmi
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
07.06.2023
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The process of inclusion of outdoor learning into the geography curriculum
Opis:
The fundamental purpose of the following Master thesis was to analyse operative learning objectives written in the geography curriculum for primary schools, according to whether they can be realized in or outside the classroom and create two different scenarios for the inclusion of outdoor learning in the primary school annual curriculum implementation or lesson script for geography class on two different levels, conservative and progressive. The theoretical part defines the meaning and position of field work in geography class at a primary school. We also defined conditions necessary for the realization of field work for educational purposes, advantages, and obstacles for the inclusion of field work in education and the process of outdoor learning realization. The empirical part is based on the preparation of two implementation annual plans or scripts, focused on the inclusion of outdoor learning in geography elementary classes, one at the conservative or elementary level and one at the progressive or advanced level. For this purpose, we proposed some suggestions concerning the scripts of outdoor learning at geography class, which can be included at the elementary or advanced level of annual planning. With help of the interview method, we presented both annual implementation curricula of outdoor learning inclusion into geography class to a geography elementary school teacher. Based on our findings, we conclude there are many objectives and contents in the geography curriculum at a primary school that can be carried out with help of field work and that outdoor learning could be realized based on two different scenarios, elementary and advanced level.
Ključne besede:
outdoor learning
,
field work
,
annual work plan
,
curriculum
,
geography class
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj