| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Potrebne izboljšave na področju vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju : magistrsko delo
Avtorji:ID Junger, Nuša (Avtor)
ID Ivanuš-Grmek, Milena (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Junger_Nusa_2023.pdf (1,26 MB)
MD5: A14C043F79AE2D140427180AD447636A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Predšolsko obdobje je eno izmed najpomembnejših obdobij v otrokovem življenju, saj je potrebno razvijati in spodbujati otrokov celostni razvoj. Vzgojitelji, pomočniki vzgojiteljev, specialni in inkluzivni pedagogi (v nadaljevanju strokovni delavci) se morajo za uspešno delo z otroki s posebnimi potrebami ustrezno usposobiti in na tem področju poglobiti svoje znanje. To znanje zajema značilnosti posameznih skupin teh otrok in njihovih staršev, metode in strategije dela z njimi v oddelku, prepoznavanje, opazovanje in spremljanje otrokovega razvoja oziroma napredka, načine načrtovanja ciljev in dejavnosti ter prilagajanja z uporabo različnih didaktičnih pripomočkov. Prehod na inkluzivno paradigmo pomeni spremembe pri usposabljanju strokovnih delavcev. Da bi lahko strokovni delavci učinkovito delovali v inkluzivnih okoljih, morajo imeti ustrezne vrednote, stališča, veščine, sposobnosti in znanja (Opara idr., 2010). Strokovni delavci na plečih nosijo eno izmed najodgovornejših nalog, saj morajo po principu timskega dela sodelovati pri večini nalog za otroke s posebnimi potrebami, ki so vključeni v skupino in ob tem nositi polno poklicno in osebno odgovornost (Čas, Kastelic in Šter, 2003).
Ključne besede:otroci s posebnimi potrebami, redni oddelki vrtcev, strokovna izobraževanja in usposabljanja, profesionalni razvoj, vpeljevanje izboljšav in dvig kakovosti vrtcev
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. Junger]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 81 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84227 Novo okno
UDK:376(043.2)
COBISS.SI-ID:155879171 Novo okno
Datum objave v DKUM:16.06.2023
Število ogledov:601
Število prenosov:103
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
JUNGER, Nuša, 2023, Potrebne izboljšave na področju vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Junger. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=84227
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:05.05.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Necessary improvements in the field of education of children with special needs in the preschool period
Opis:Pre-school period is one of the most important periods in a child's life in which it is important to develop and encourage child’s integrated development. Educators, assistant educators, special and inclusive pedagogues (next coming up professional workers) have to suitably qualify themselves and deep their knowledge for the work with children with special needs. This knowledge includes characteristics of individual groups of children and their parents, the working methods and strategies with them in the class, recognition, observation, and monitoring of child’s progress and development, ways of planning goals and activities and adjustments with the use of different didactic accessories. The transition to inclusive paradigm means the change of training for professional workers. To be able to work in inclusive places, professional workers have to have appropriate values, attitudes, skills, abilities and knowledge (Opara idr., 2010). Professional workers have one of the most responsible tasks, because they have to work as a team in forming tasks for the children with special needs which form the group and of course have personal and professional responsibility (Čas, Kastelic in Šter, 2003).
Ključne besede:children with special needs, preschool period, professional education and trainings, professional development, implementing improvements and raising the quality of kindergartens


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici