| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv ustvarjalnega giba in plesa na otrokov celostni razvoj : diplomsko delo
Avtorji:ID Vidovič, Tina (Avtor)
ID Jurgec, Ana Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Vidovic_Tina_2023.pdf (697,09 KB)
MD5: 6470E6BCA01F350A786BF9776F7728EB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Ples predstavlja otroku gibalno aktivnost, sprostitev, vključevaje v skupino, izražanje čustev in ustvarjalnost. Zato je pomembno, da v predšolskem obdobju spodbujamo ustvarjalni gib, kjer lahko otrok z gibanjem izraža in oblikuje posamezne učno-vzgojne vsebine. Vključevanje le-tega v proces omogoči otroku intelektualno rast na različnih področjih, spodbuja ustvarjalnost, nebesedno komunikacijo, učne potenciale, združi telesne, kognitivne, socialne in čustvene sposobnosti. Tako lahko z ustvarjalnim gibom vplivamo na otrokov celostni razvoj, da ga vključujemo v vsa področja dejavnosti, ki so opredeljena v Kurikulumu za vrtce. Na podlagi obstoječih raziskav in pregleda literature smo v teoretični nalogi raziskali pomen ustvarjalnega giba in njegov vpliv na kognitivni, čustveni, motorični in socialni razvoj otroka. Raziskali smo tudi, kako lahko ustvarjalni gib vključujemo v vsa področja po Kurikulumu. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo nato pripravili primere dejavnosti za področja jezika, matematike, naravoslovja in družbe, gibanja in umetnosti. Pri vsakem področju smo izpostavili tudi cilje, ki jih uresničujemo z danimi dejavnostmi.
Ključne besede:ustvarjalni gib, predšolski otrok, celostni razvoj, področja razvoja, dejavnosti
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[T. Vidovič]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 62 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84010 Novo okno
UDK:373.2.015.31:793.3(043.2)
COBISS.SI-ID:151853059 Novo okno
Datum objave v DKUM:12.05.2023
Število ogledov:688
Število prenosov:118
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
VIDOVIČ, Tina, 2023, Vpliv ustvarjalnega giba in plesa na otrokov celostni razvoj : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Vidovič. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=84010
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:28.03.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of creative movement and dance on children's integrated development
Opis:For a child dance represents movement activity, relaxation, inclusion in a group, expression of emotions and creativity. Therefore, it is important to encourage creative movement in the preschool period, where the child can express and shape individual educational content through movement. Integrating it into the process enables the child to grow intellectually in various areas, encourages creativity, non-verbal communication, learning potential, combines physical, cognitive, social and emotional abilities. Thus, with a creative movement, we can influence the child's holistic development by including him in all areas of activity defined in the Kindergarten Curriculum. In the theoretical past of the thesis we were investigated the meaning of the creative movement and its influence on the cognitive, emotional, motor and social development of the child based on existing research and a review of the literature. We were also explored how creative movement can be included in all areas of the Curriculum. On the basis of theoretical starting points, we were then prepared examples of activities for the areas of language, mathematics, natural sciences and social studies, movement and art. For each area, we were also highlighted the goals that are achieved with the given activities.
Ključne besede:creative movement, a preschool child, holistic development, areas of development, activities


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici