| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Doživljanje stresa v času izobraževanja na daljavo in njegov vpliv na učno uspešnost pri študentih pedagogike : magistrsko delo
Avtorji:ID Žižek, Urška (Avtor)
ID Zurc, Joca (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Zizek_Urska_2023.pdf (1,40 MB)
MD5: 22D3C3EFE4D3E5118F9E37C7121CE7C4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Temeljni namen magistrskega dela je bil raziskati, kako so študenti pedagogike na Filozofski fakulteti Univerze v Mariboru doživljali stres v času izobraževanja na daljavo v obdobju epidemije covida-19 in kako je doživljanje stresa vplivalo na njihovo učno uspešnost ter ali obstajajo razlike med študenti glede na stopnjo študija. V teoretičnem delu magistrskega dela najprej opredelimo dejavnike, vrste in posledice stresa ter strategij spoprijemanja z njim. V drugem delu pozornost posvetimo izobraževanju na daljavo. Osredotočimo se na strategije učenja na daljavo, prednosti in slabosti izobraževanja na daljavo ter potek izobraževanja na daljavo v času epidemije covida-19. Posvetimo se tudi značilnostim učne uspešnosti študentov in vplivu stresa nanjo. Empirični del magistrskega dela temelji na empirični kvantitativni raziskavi, izvedeni z metodo anketiranja s pomočjo strukturiranega pisnega vprašalnika. Nanj je odgovorilo 54 študentov pedagogike prve in druge stopnje študija. Na osnovi odgovorov študentov zaključujemo, da so bili v času izobraževanja na daljavo izpostavljeni negativnemu stresu, ki je trajal kratkoročno. Kazal se je predvsem z emocionalnimi in mentalnimi znaki, ki so jih študenti obvladovali z različnimi strategijami, najpogosteje z načrtovanjem časa ali izdelavo časovnega razporeda dela ter s krepitvijo pozitivnih misli. Raziskava pokaže boljšo učno uspešnost v času izobraževanja v živo ter pokaže, da je stres vplival na učno uspešnost v času izobraževanja na daljavo, predvsem pri študentih na prvi stopnji visokošolskega študija.
Ključne besede:stres, covid-19, učna uspešnost, študenti, izobraževanje na daljavo, učenje na daljavo, e-izobraževanje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[U. Žižek]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 83 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-83924 Novo okno
UDK:37.018.43-057.875:159.944.4(043.2)
COBISS.SI-ID:155847939 Novo okno
Datum objave v DKUM:16.06.2023
Število ogledov:590
Število prenosov:144
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
ŽIŽEK, Urška, 2023, Doživljanje stresa v času izobraževanja na daljavo in njegov vpliv na učno uspešnost pri študentih pedagogike : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : U. Žižek. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83924
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:12.03.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The experience of stress during online distance education and its impact on the learning perfomance of pedagogy students
Opis:The fundamental purpose of the Master's thesis was to research how the students of pedagogy at the Faculty of Arts, University of Maribor, experienced stress during online distance education at the time of the COVID-19 epidemic; how the experience of stress affected their learning performance and whether or not, there are differences among students of different cycles of studies. In the theoretical part of the thesis, we first define factors, types and consequences of stress and strategies for coping with it. In the second part, we focus on online distance education. We focus on the distance learning strategies, on online education advantages and disadvantages and the online distance education process during the COVID-19 epidemic. We also address the characteristics of students' learning performance and the impact of stress on it. The empirical part of the thesis is based on the empirical quantitative research, which was conducted by interviewing with the help of a structured written questionnaire. 54 pedagogy students of the first and second cycles of studies responded to the questionnaire. Based on their answers, we conclude that in the period of online distance education, students were exposed to negative short-term stress. It showed mainly through emotional and mental symptoms, which students controlled with the help of various strategies, most frequently with time management or creating a work timeline and reinforcing positive thoughts. The research shows learning performance is better with in-class education and that it was affected by stress during online distance education, particularly in students of the first-cycle of higher education.
Ključne besede:stress, COVID-19, learning performance, students, online distance education, distance learning, online education


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici