| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Prisotnost IKT v predšolskem obdobju in vpliv na socialni razvoj otrok : diplomsko delo
Avtorji:ID Rosenstein, Jakob (Avtor)
ID Hmelak, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Rosenstein_Jakob_2023.pdf (2,97 MB)
MD5: CDD78850E7DB8D3CD4DD78BEAB2F4E23
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Prisotnost IKT v predšolskem obdobju in vpliv na socialni razvoj otrok sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo povzeli dosedanja dognanja iz ustrezne strokovne literature glede digitalne tehnologije, njene vloge v sodobnem življenju otroka, značilnosti in posebnosti socialnega razvoja predšolskih otrok ter vpliva digitalne tehnologije na tega. Pri vsem tem pa je bila predstavljena tudi vloga staršev in vzgojiteljev. V empiričnem delu smo izvedli raziskavo o uporabi digitalne tehnologije v predšolskem obdobju in njenem vplivu na otroka, v kateri so sodelovali starši predšolskih otrok. Podatke smo zbrali s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika. Po koncu anketiranja smo podatke obdelali s statističnim programom SPSS in rezultate interpretirali. Ugotovili smo, da uporaba digitalne tehnologije v predšolskem obdobju ne pušča vidnih negativnih posledic v socialnem razvoju, je pa v vsakdanu otroka uporaba digitalne tehnologije precej pogosto prisotna.
Ključne besede:IKT, digitalna tehnologija, socialni razvoj, otroci, predšolsko obdobje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[J. Rosenstein]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (99 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-83836 Novo okno
UDK:373.2:004(043.2)
COBISS.SI-ID:148138499 Novo okno
Datum objave v DKUM:07.04.2023
Število ogledov:673
Število prenosov:205
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
ROSENSTEIN, Jakob, 2023, Prisotnost IKT v predšolskem obdobju in vpliv na socialni razvoj otrok : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Rosenstein. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83836
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:23.02.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The presence of ICT in the preschool period and the impact on the children's social development
Opis:The diploma thesis, entitled The presence of ICT in the preschool period and the impact on the children's social development, consists of a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, we summarized the current findings from the relevant professional literature regarding digital technology, its role in the modern life of a child, the characteristics and peculiarities of the social development of preschool children, and the impact of digital technology on them. Beside this, the role of parents and educators was also presented. In the empirical part, we conducted a research on the use of digital technology in the preschool period and its impact on the child, in which parents of preschool children participated. We collected the data using an online questionnaire. After the end of the survey, we processed the data with the SPSS statistical program and interpreted the results. We found that the use of digital technology in the preschool period does not leave visible negative consequences in social development, although the use of digital technology is quite often present in a child's everyday life.
Ključne besede:ICT, digital technology, social development, children, preschool period


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici