Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Digitalni marketing v podjetju Relax turizem : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Vinko, Danijel
(Avtor)
ID
Tomažič, Tina
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Lovrenčič Držanič, Irena
(Komentor)
Datoteke:
UN_Vinko_Danijela_2022.pdf
(1,19 MB)
MD5: CA278615FC3C2AFB54A4C424B63ACA42
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
V sodobnem svetu igra digitalni marketing pomembno vlogo v podjetjih. Ta se trudijo biti prepoznavna med konkurenco in svojim strankam nuditi karseda dobre produkte in storitve. Pri tem jim pomagajo razni digitalni kanali, kot so spletne strani, družbena omrežja in spletna oglaševanja, s katerimi lahko podjetja dosežejo ciljno publiko in povečajo svojo prodajo. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature raziskali in opisali osnove digitalnega marketinga, digitalne marketinške strategije ter novosti na tem področju. Prikazali smo tudi osnove tradicionalnega marketinga ter podatke uporabili za primerjavo z digitalnim marketingom. V empiričnem delu smo podrobno predstavili turistično agencijo Relax turizem ter naredili analizo trenutnega stanja digitalnega marketinga v podjetju. Opravili smo kvantitativno raziskavo, tako da smo anketirali obiskovalce podjetja, ter kvalitativno raziskavo v obliki intervjuja z direktorico marketinga podjetja Relax Turizma. Rezultate smo pregledali in jih analizirali ter s pomočjo njih odgovorili na raziskovalna vprašanja, ki smo si jih zastavili na začetku. Prav tako pa smo z rezultati raziskave oblikovali predloge za izboljšave v digitalnem marketingu v podjetju, ki bi pripomogle k povečanju povpraševanja in prodaje.
Ključne besede:
digitalni marketing
,
tradicionalni marketing
,
podjetje Relax turizem
,
marketinške strategije
,
oglaševanje.
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[D. Vinko]
Leto izida:
2022
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 60 f.))
PID:
20.500.12556/DKUM-83017
UDK:
[338.487:659.1]:004.7(043.2)
COBISS.SI-ID:
144721155
Datum objave v DKUM:
26.10.2022
Število ogledov:
876
Število prenosov:
218
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VINKO, Danijel, 2022,
Digitalni marketing v podjetju Relax turizem : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : D. Vinko. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83017
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Analiza koncentracije in usedanja suspendiranega materiala v akumulacijskih jezerih
Ocenitev problema sedimentacije zemljin v akumulacijskem jezeru Črpalne hidroelektrarne Kozjak
Hidroelektrarna Kozjak
Akumulacijska mala hidroelektrarna na ledavskem jezeru
Tesnjenje akumulacijskih jezer
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Operativna izvedba asfaltne obloge akumulacijskega jezera
Standard risk management model for infrastructure projects
Analiza dinamike premeščanja plavin na odseku akumulacije HE Doblar
Optimalna porazdelitev obremenitve agregatov hidroelektrarne
Vrednotenje premeščanja sedimentov na podlagi podatkov o zapolnjenosti hudourniških pregrad
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
13.09.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Digital marketing in the company Relax turizem
Opis:
In modern time, digital marketing plays an important role in companies. The companies try to be recognizable among the competition and offer their clients best products and services. To be able to do that, they have the assistance of different digital channels, such as websites, social networks and online advertising, with which the companies can reach target audience and increase their sale. We have divided this graduation thesis to theoretical and empirical part. In the theoretical part, we have explored and described the basics of the digital marketing, digital marketing strategies and innovations in this field with the help of the technical literature. We have also represented the basics of the traditional marketing and used the information for the comparison with the digital marketing. In the empirical part, we have represented the tourist agency Relax turizem in details and performed an analysis of the current state of the digital marketing within the company. We have performed a quantitative research in a manner that we have surveyed the visitors of the company and performed a qualitative research in a form of an interview with the marketing manager of the company Relax turizem. We have reviewed and analysed the results and answer the research questions we have set for ourselves in the beginning. With the help of the results of the research, we have also formed suggestions for improvements in digital marketing within the company, which would contribute to increased inquiries and sale.
Ključne besede:
Digital marketing
,
traditional marketing
,
company Relax turizem
,
marketing strategies
,
advertising.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj