Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Varnost starejših pešcev v prometu : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Bećirović, Esmera
(Avtor)
ID
Laković, Stanko
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Gruden, Chiara
(Komentor)
Datoteke:
VS_Becirovic_Esmera_2022.pdf
(2,85 MB)
MD5: C7BB0B0CD3E2D04FABF1A5311F5FC9B2
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:
V diplomskem delu je predstavljena analiza prometne varnosti pešcev, še posebej pešcev, ki so starejši od 65 let. Namen je ugotoviti glavne dejavnike, ki vplivajo na prometno varnost pešcev in starejših pešcev, na podlagi analize prometnih nesreč za obdobje 2017-2021, ter poudariti značilnosti, ki imajo največji vpliv na varnost starejših pešcev. Analiza PN z udeleženimi pešci vseh starosti je dokazala, da je najpogostejši vzrok vseh tovrstnih PN neupoštevanje pravila o prednosti, in da se večina PN konča z lažjimi poškodbami. Podrobnejša analiza, ki upošteva samo pešce starejše od 65 let, pa je dokazala, da je za to starostno skupino najpogostejši vzrok PN premiki z vozilom ( kar 27% vseh PN z lažjimi, hudimi poškodbami ter s smrtnim izidom) ter neupoštevanje pravila o prednosti (24% omenjenih PN). Analiza je tudi poudarila, da 67% PN je imelo kot posledice lažje telesne poškodbe ter 33% PN se je končalo s hudimi poškodbami ali s smrtnim izidom. Če se osredotočimo na hude poškodbe PN in na PN s smrtnim izidom, je najpogostejši vzrok tega tipa nesreč je neupoštevanje pravila o prednosti. Podobno ugotavljamo za starejše pešce. Na koncu smo tudi predlagali morebitne ukrepe za izboljšavo stanja prometne varnosti pešcev, torej tehnične ukrepe s področja infrastrukture in mehke ukrepe s področja izobraževanja, delavnice za povečanje znanja o prometni varnosti.
Ključne besede:
starejši pešci
,
varnost prometa
,
statistična analiza
,
prometne nesreče
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[E. Bećirović]
Leto izida:
2022
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII f., f. 9-87))
PID:
20.500.12556/DKUM-82772
UDK:
614.864:656.142(043.2)
COBISS.SI-ID:
136200963
Datum objave v DKUM:
09.09.2022
Število ogledov:
720
Število prenosov:
87
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FG
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BEĆIROVIĆ, Esmera, 2022,
Varnost starejših pešcev v prometu : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : E. Bećirović. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=82772
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Mobing - nasilje na delovnem mestu
Mobing na delovnem mestu
Mobbing - psihično nasilje na delovnem mestu
Mobing - psihično nasilje na delovnem mestu v podjetju X
Trpinčenje na delovnem mestu v osrednjeslovenski regiji
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Mobing - psihično nasilje na delovnem mestu
Psihično nasilje na delovnem mestu - mobbing
Psihično nasilje na delovnem mestu
Mobing na delovnem mestu
Psihično nasilje na delovnem mestu - "mobbing"
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
01.09.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Safety of elderly pedestrians in traffic
Opis:
The thesis presents an analysis of the traffic safety of pedestrians, especially pedestrians who are older than 65 years. The purpose is to determine the main factors that affect the traffic safety of pedestrians and elderly pedestrians, based on the analysis of traffic accidents for the period 2017-2021, and to emphasize the characteristics that have the greatest impact on the safety of elderly pedestrians. An analysis of crashes involving pedestrians of all ages demonstrated that the most common cause of all such crashes is failure to follow the right-of-way rule, and that most crashes result in minor injuries. A more detailed analysis, which takes into account only pedestrians over 65 years of age, proved that for this age group the most common cause of crashes are movements with a vehicle (as much as 27% of all crashes with minor, serious injuries and with a fatal outcome) and failure to observe the right-of-way rule (24 % of mentioned crashes). The analysis also highlighted that 67% of crashes resulted in minor injuries and 33% of them ended in serious injuries or death. If we focus on serious injuries of crashes and on those with a fatal outcome, the most common cause of this type of accident is failure to observe the right-of-way rule. A similar finding is made for older pedestrians. In the end, we also proposed possible measures to improve the state of pedestrian traffic safety, i.e. technical measures in the field of infrastructure, soft measures in the field of education and workshops to increase knowledge about traffic safety.
Ključne besede:
elderly pedestrians
,
safety pedestrians
,
statistical analysis
,
traffic accidents
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj