Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Novinarska etika na družbenih omrežjih : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Osim, Žan
(Avtor)
ID
Klampfer, Friderik
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Čakš, Peter
(Komentor)
Datoteke:
UN_Osim_Zan_2022.pdf
(1,68 MB)
MD5: 0B8A73DDBA337C1B263BEEAFD938E7E5
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Družbena omrežja so postala pomembna sestavina našega vsakdana. Čeprav je njihov pojav pozitivno vplival na hitrost širjenja informacij, je razvoj družbenih medijev povzročil boj za pozornost uporabnikov in povečal obseg etično vprašljivih novic. Zaradi upadanja popularnosti tradicionalnih medijev in vzpona družbenih omrežij je na omenjenih platformah prisotnih vse več medijskih hiš, ki pogosto ustvarjajo neetične prispevke, s katerimi lovijo klike. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, v kolikšni meri slovenski mediji na družbenem omrežju Facebook upoštevajo Kodeks novinarjev Slovenije in kakšne pristope uporabljajo za privabljanje pozornosti uporabnikov. Izvedli smo analizo in pregledali skupno 180 objav petih slovenskih medijev na izbranem družbenem omrežju, nato smo rezultate strnili, povzeli in analizirali. Ugotovili smo, da se na Facebooku s kodeksom ne sklada v povprečju 90,5 % medijskih objav ter da je najpogostejša kršitev nenavajanje virov in zamolčanje ključnih informacij za razumevanje določene teme.
Ključne besede:
spletna družbena omrežja
,
novi mediji
,
novinarstvo
,
novinarska etika
,
spletne novice
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[Ž. Osim]
Leto izida:
2022
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (VII, 44 f.))
PID:
20.500.12556/DKUM-82696
UDK:
077.5:070.11(043.2)
COBISS.SI-ID:
133822979
Datum objave v DKUM:
21.10.2022
Število ogledov:
672
Število prenosov:
119
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
OSIM, Žan, 2022,
Novinarska etika na družbenih omrežjih : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Ž. Osim. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=82696
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Vloga in pomen javnih zavodov kot neprofitnih organizacij
Restructuring in SMEs
Status podjetnika posameznika v Sloveniji in EU
Vpliv družinskih odnosov na vodenje družinskega podjetja
Pridobitev in prevzem lastnih delnic
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pravni okvir instituta javno-zasebnega partnerstva
Tržna znamka
Skupina Fragmat kot dejanski koncern
Delavske kooperative v Sloveniji
Analiza dejavnikov uspešnosti gazel
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
30.08.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Journalist ethics on social networks
Opis:
Social networks have become an important part of our everyday life. Although their appearance has had a positive effect on the speed of information dissemination, the development of social media has caused a battle for the attention of users and increased the volume of ethically questionable news. Due to the decline in the popularity of traditional media and the rise of social networks, more and more media houses are present on the mentioned platforms, often creating unethical contributions that seek clicks. The purpose of the thesis was to determine to what extent the Slovenian media on the social network Facebook follow the Code of Journalists of Slovenia and what approaches they use to attract the attention of users. We performed an analysis and reviewed a total of 180 publications by five Slovenian media on the selected social network, then summarized, summarized and analyzed the results. We found that an average of 90.5% of media posts on Facebook do not comply with the code, and that the most common violation is failure to cite sources and concealment of key information for understanding a certain topic.
Ključne besede:
online social networks
,
new media
,
journalism
,
journalistic ethics
,
online news
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj