Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Zaznave korporativnega komuniciranja trgovinskih organizacij med študenti
Avtorji:
ID
Filipič, Peter
(Avtor)
ID
Pisnik, Aleksandra
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Filipic_Peter_2022.pdf
(3,06 MB)
MD5: 373B7F56AF8FA48B13E4DC7A3F950A62
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Korporativno komuniciranje trgovinskih organizacij predstavlja trgovinske organizacije zunanjim in notranjim javnostim. Skozi korporativno komuniciranje se trgovinske organizacije trudijo predstaviti sebe v najboljši možni luči notranjim in zunanjim javnostim. Z združevanjem različnih elementov korporativnega komuniciranja, kot so korporativno oglaševanje, znamčenje delodajalca, odnosi z javnostmi trgovinske organizacije in vizualna podoba, poskušajo vplivati na percepcijo javnosti glede organizacije in si z njimi pomagati pri doseganju ciljev, ki si jih zastavijo. V diplomskem delu smo najprej s teoretično analizo korporativnega komuniciranja trgovinskih organizacij in nato še z analizo le tega med študenti analizirali korporativno komuniciranje trgovinskih organizacij Spar, Merkur in Intersport, ki so med najbolj prepoznavnimi trgovinskimi organizacijami na slovenskem trgu v svojih branžah. Z analizo zaznavanja korporativnega komuniciranja analiziranih trgovinskih organizacij med študenti smo prišli do zaključkov, ki lahko trgovinskim organizacijam pomagajo pri približevanju svojega korporativnega komuniciranja študentom.
Ključne besede:
korporativno komuniciranje
,
trgovinske organizacije
,
korporativno oglaševanje
,
odnosi z javnostmi
,
korporativna trgovinska znamka
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
P. Filipič
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/DKUM-82610
UDK:
659.23
COBISS.SI-ID:
126806531
Datum objave v DKUM:
24.10.2022
Število ogledov:
553
Število prenosov:
82
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
FILIPIČ, Peter, 2022,
Zaznave korporativnega komuniciranja trgovinskih organizacij med študenti
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : P. Filipič. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=82610
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Prekinitev nosečnosti z metodo RU 486
Spolnost v času nosečnosti
Preeklampsija v nosečnosti
Sociološki vidiki umetno prekinjene nosečnosti
Promocija dojenja v porodnišnici Kranj
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Nosečnost v zrcalu družbe
Nove reprodukcijske tehnologije
Socialna konstrukcija seksualnosti
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
26.08.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Perception of corporate communications in retail organizations among university students
Opis:
Corporate communications of retail organizations present retail organizations to external and internal publics. Through the corporate communications mix retail organizations try to present themselves in the best possible way to different publics. With the combination of different elements of corporate communications such as corporate advertising, Employer branding, public relations, and visual communication they try to affect the perception of publics about the organization and try to use it as a helping point to achieve the business objectives they are working on. Through theoretical analysis of corporate communication and the analysis of the perception of corporate communication among students we studied the corporate communication mix of the retail organizations Spar, Merkur and Intersport, which are some of the most known retail organizations in their respective branches on the Slovenian market. Through the analysis of the perception of corporate communication of the chosen retail organizations, we have reached conclusions, which could help retail organizations with targeting University students with their corporate communications mix
Ključne besede:
corporate communication
,
retail organizations
,
corporate advertising
,
public relations
,
corporate retail brand
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj