| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Zaznave korporativnega komuniciranja trgovinskih organizacij med študenti
Avtorji:ID Filipič, Peter (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Filipic_Peter_2022.pdf (3,06 MB)
MD5: 373B7F56AF8FA48B13E4DC7A3F950A62
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Korporativno komuniciranje trgovinskih organizacij predstavlja trgovinske organizacije zunanjim in notranjim javnostim. Skozi korporativno komuniciranje se trgovinske organizacije trudijo predstaviti sebe v najboljši možni luči notranjim in zunanjim javnostim. Z združevanjem različnih elementov korporativnega komuniciranja, kot so korporativno oglaševanje, znamčenje delodajalca, odnosi z javnostmi trgovinske organizacije in vizualna podoba, poskušajo vplivati na percepcijo javnosti glede organizacije in si z njimi pomagati pri doseganju ciljev, ki si jih zastavijo. V diplomskem delu smo najprej s teoretično analizo korporativnega komuniciranja trgovinskih organizacij in nato še z analizo le tega med študenti analizirali korporativno komuniciranje trgovinskih organizacij Spar, Merkur in Intersport, ki so med najbolj prepoznavnimi trgovinskimi organizacijami na slovenskem trgu v svojih branžah. Z analizo zaznavanja korporativnega komuniciranja analiziranih trgovinskih organizacij med študenti smo prišli do zaključkov, ki lahko trgovinskim organizacijam pomagajo pri približevanju svojega korporativnega komuniciranja študentom.
Ključne besede:korporativno komuniciranje, trgovinske organizacije, korporativno oglaševanje, odnosi z javnostmi, korporativna trgovinska znamka
Kraj izida:[Maribor
Založnik:P. Filipič
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-82610 Novo okno
UDK:659.23
COBISS.SI-ID:126806531 Novo okno
Datum objave v DKUM:24.10.2022
Število ogledov:553
Število prenosov:82
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
FILIPIČ, Peter, 2022, Zaznave korporativnega komuniciranja trgovinskih organizacij med študenti [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : P. Filipič. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=82610
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.08.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Perception of corporate communications in retail organizations among university students
Opis:Corporate communications of retail organizations present retail organizations to external and internal publics. Through the corporate communications mix retail organizations try to present themselves in the best possible way to different publics. With the combination of different elements of corporate communications such as corporate advertising, Employer branding, public relations, and visual communication they try to affect the perception of publics about the organization and try to use it as a helping point to achieve the business objectives they are working on. Through theoretical analysis of corporate communication and the analysis of the perception of corporate communication among students we studied the corporate communication mix of the retail organizations Spar, Merkur and Intersport, which are some of the most known retail organizations in their respective branches on the Slovenian market. Through the analysis of the perception of corporate communication of the chosen retail organizations, we have reached conclusions, which could help retail organizations with targeting University students with their corporate communications mix
Ključne besede:corporate communication, retail organizations, corporate advertising, public relations, corporate retail brand


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici