Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Uveljavljanje blagovne znamke letal podjetja Pipistrel d. o. o.
Avtorji:
ID
Korošec, Aleš
(Avtor)
ID
Vukovič, Goran
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Brezavšček, Alenka
(Komentor)
Datoteke:
UN_Korosec_Ales_2022.pdf
(1,16 MB)
MD5: 8EFF4DEB7895B0F03F92A2A5EB889572
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Podjetja, ki proizvajajo različne vrste letal, se pri uveljavljanju blagovne znamke na trgu soočajo z različnimi izzivi ter notranjimi in zunanjimi dejavniki, ki pomembno vplivajo na njihovo uspešnost. V nalogi je definirana blagovna znamka letal podjetja Pipistrel d. o. o. in prikaz problemov, ki se pojavljajo pri prodaji njihovih produktov na domačem in tujem trgu. V nalogi je opis poslovnega okolja, marketinga, pravnih podlag in kadrovskih zadev v podjetju, kar predstavlja osnovo za raziskovalni del naloge. V raziskovalnem delu smo ugotavljali, kakšne so dejanske zaznave zaposlenih v zvezi z vplivom posameznih notranjih in zunanjih dejavnikov na uspešnost uveljavljanja blagovne znamke. Rezultati raziskave so pokazali, da je več pozornosti potrebno posvetiti notranjim dejavnikom, na katere ima predvsem vodstvo podjetja večji vpliv. Pri zunanjih dejavnikih pa morajo pristojni organi države izpolniti sprejete obveze iz veljavnih predpisov. Na podlagi ugotovitev pa smo predstavili možnosti oziroma priložnosti, ki bi utegnile inovativnim podjetjem, kot je Pipistrel d. o. o., omogočiti lažjo pot do uresničitve idej.
Ključne besede:
Blagovna znamka
,
inovatorstvo
,
letalstvo
,
znamčenje
,
marketing
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/DKUM-81861
COBISS.SI-ID:
126605315
Datum objave v DKUM:
21.10.2022
Število ogledov:
800
Število prenosov:
88
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOROŠEC, Aleš, 2022,
Uveljavljanje blagovne znamke letal podjetja Pipistrel d. o. o.
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81861
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Transportni sistemi z vključeno akumulacijsko funkcijo
Transportni sistemi za polnjenje pretočnih regalov
Variabilni priklopnik za transport lesa
Sodobno konstruiranje gonil
Modifikacija mehanizmov na traktorju
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:
Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:
10.06.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Branding of the Pipistrel company
Opis:
Aircraft companies are facing various challenges in form of internal and external factors, that have a significant impact on the success of establishing their brand on the market. In this dissertation we define the Pipistrel ltd aircraft brand and address problems that arise when selling their products on domestic and foreign markets. Our dissertation contains a view of the business environment, marketing, legal foundations and human resources in the company, which form the basis for the research part of the dissertation. In the research we analyze what level of importance would employees ascribe to the individual external factor when it comes to evaluating the success of Pipistrel company on the market. The results show that overall more attention is paid to internal factors where company's management has more influence. In the case of external factors, the competent state authorities fulfill the accepted obligations from the applicable regulations. Based on the findings, we present possibilities and opportunities that could enable innovative companies like Pipistrel ltd. find an easier way to realize their ideas.
Ključne besede:
Branding of the Pipistrel company
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj