Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Analiza trga za izgradnjo lokalne blagovne znamke v kmetijstvu
Avtorji:
ID
Perko, Aleš
(Avtor)
ID
Milfelner, Borut
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Perko_Ales_2022.pdf
(3,22 MB)
MD5: 6ABD0D757748930EFFFAB37395156CA7
PID:
20.500.12556/dkum/a2b407a2-cdca-4bc3-866f-19d0aacf434b
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Na trgu kmetijskih izdelkov je konkurenca velika, prav tako pa je ponudba zelo široka. V Sloveniji kmetje vse več ponujajo lokalno pridelane izdelke odjemalcem ter skušajo ugoditi njihovim potrebam in željam. Zaradi težjih naravnih danosti za pridelovanje in majhnosti parcel so slovenski kmetje v težjem ekonomskem položaju v primerjavi s kmetijskimi velesilami na globalnem trgu. Slovenski kmet težko konkurira v ekonomiji obsega in kvantiteti. Priložnost za konkuriranje in izboljšanje družbeno-ekonomskega položaja kmetij je v medsebojnem povezovanju, dodani vrednosti izdelkov in kratkih prodajnih verigah. Raziskave kažejo, da je povezovanje kmetij v kolektivne blagovne znamke v lokalnih ali širših območjih ena izmed možnosti za razvoj kmetij in lokalnega območja. V magistrskem delu najprej predstavljamo teoretična izhodišča o blagovni znamki, opredelili smo izraz lokalno in lokalna blagovna znamka ter predstavili kolektivne blagovne znamke. Pregledali smo literaturo v zvezi z vedenjem odjemalcev do lokalnih blagovnih znamk, pregledali primere vedenja odjemalcev do lokalnih blagovnih znamk in samega vpliva na lokalno gospodarstvo ter okolje. Predstavili smo primere dobrih praks kolektivnih blagovnih znamk iz tujine in iz Slovenije. V nadaljevanju sledi analiza raziskave trga odjemalcev, kjer so nas zanimala stališča, nakupno vedenje in njihovo zaznavanje lokalne ponudbe kmetijskih prehrambenih izdelkov. Zanimalo nas je tudi odjemalčevo pričakovanje glede lokalno pridelanih izdelkov v prihodnje. Raziskali smo trg ponudnikov s poglobljenimi intervjuji, kjer nas je zanimala trenutna situacija na kmetijskem trgu, kakšna je ponudba na trgu in kdo so njihovi odjemalci. Ponudnike smo povprašali o mnenju glede morebitnega obstoja lokalne kolektivne blagovne znamke v kmetijstvu in pričakovanj v prihodnje. Z raziskavo smo ugotovili, da je povpraševanje odjemalcev po lokalno pridelanih izdelkih veliko, večina vprašanih tudi kupuje te izdelkete. Respondenti največ povprašujejo predvsem po osnovnih prehrambenih izdelkih, tudi za v prihodnje obstaja veliko zanimanje odjemalcev za tovrstne izdelke, kar se je potrdilo v raziskavi. Ugotovili smo, da tudi ponudniki zaznavajo vse večje povpraševanje po lokalno pridelanih izdelkih in podpirajo idejo o lokalni kolektivni blagovni znamki kmetijskih ponudnikov.
Ključne besede:
Blagovna znamka
,
lokalni izdelki
,
kolektivne blagovne znamke
,
vedenje odjemalcev
,
lokalne kolektivne blagovne znamke
,
kmetijski izdelki.
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
A. Perko
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-81057
UDK:
658.626
COBISS.SI-ID:
104397827
Datum objave v DKUM:
11.04.2022
Število ogledov:
829
Število prenosov:
157
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PERKO, Aleš, 2021,
Analiza trga za izgradnjo lokalne blagovne znamke v kmetijstvu
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Perko. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81057
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
ROSUS 2011
ROSUS 2013
Razvoj multimedijskega predvajalnika v Javi
3D simulator kitarskih akordov
Prilagodljive storitvene aplikacije
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vodenje kakovosti pri razvoju informacijskega sistema javne uprave
Dejavniki uporabe odprtokodne programske opreme v slovenskih podjetjih
Urejanje besedil z odprtokodnimi urejevalniki
On the role of statistical methods in machine tranlsation between related languages
Virtualni peskovnik subkulturnega udejstvovanja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
18.12.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Makret analysis for the development of local collective brand in agriculture
Opis:
The market of agricultural products is highly competitive and offers a wide selection. Slovenian farmers increasingly offer more and more locally produced products to customers, attempting to satisfy their needs and wishes. The difficulty of natural conditions for cultivation as well as the small size of the parcels, put Slovenian farmers at a disadvantage compared to the great powers of the global agricultural market. A Slovenian farmer can hardly complete in economies of scale or quantity. The potential to improve competitiveness and the socio-economic standing of Slovenian farms lies in farmer cooperation, the added value of products and the shortness of supply chains. Studies show one of the possibilities for farms and local environments to develop is the integration of farms into collective brands within local or wider areas. The present work establishes the theoretical foundations of brands, defines the expressions “local” and “local brand” and introduces collective trademarks. Further, literature and actual examples of customer behavior toward local brands are reviewed together with their impact on both the local economy as well as the environment. Examples of best practices of collective brands from Slovenia and abroad are also presented. The work then proceeds to analyze the customer market investigation, focusing on the customer views, their purchasing behaviors, and their perception of the local agricultural food products offer. Customer expectations for locally produced products in the future are also explored. In addition to customers, the market of producers is studied with the help of in-depth interviews with a special interest in the current situation in the agricultural market, its offer, and buyers. The providers are asked to give their views on a potential establishment of a local collective brand in farming and their expectations for the future. The results from this study indicate that there is a significant customer demand for locally produced products, which are also bought by most of the people interviewed. According to the findings, the respondents are predominantly interested in basic food products and express a broad interest in such products for the future. It was confirmed that the providers have also noted an increase in locally produced products and are supportive of the idea of a local collective brand of agricultural producers.
Ključne besede:
Brand
,
local products
,
collective brand
,
customer behavior
,
local collective brand
,
agricultural products.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj