Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Učinki družabnih omrežij za samoaktualizacijo: analiza aplikacije Actimatch
Avtorji:
ID
Klemen, Maja
(Avtor)
ID
Perko, Igor
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Klemen_Maja_2021.pdf
(1,39 MB)
MD5: 9DE00A646505B765B69704E31851B5BA
PID:
20.500.12556/dkum/46346234-3eb4-4b44-af02-1992ce313c15
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Živimo v času hitrih in intenzivnih sprememb, ki močno narekujejo naše dojemanje in odzivnost v sodobnem okolju. Današnjo družbo definirajo predvsem vedno nove informacije in naraščajoča komunikacijsko-informacijska tehnologija, ki povzroča vedno večjo nujo po vsesplošni pripadnosti toku dogajanja. Družabna omrežja predstavljajo komunikacijske pripomočke ali orodja, s pomočjo katerih lahko posameznik oblikuje in izraža svoja stališča, se poveže s podobno mislečimi pripadniki družbe in usmerja oziroma vpliva na ostale. Vendar v danem okolju zaradi velike nasičenosti informacij zaznavamo predvsem dezinformacijsko vlogo vsebine, ki lahko usmerja posameznikov potencialni razvoj v napačno smer. V svojem delu želimo, preko zaznanih potreb v sodobnem okolju, opredeliti posameznikov razvoj lastne identitete in ustvarjalnosti, ki narekujeta inovativnost sodobnega družbenega okolja. Skozi podrobno analizo sodobne, digitalno usmerjene družbe smo se usmerili predvsem na delovanje start-up organizacije Actimatch, ki so jo razvili slovenski študentje, ki želijo sodobni družbi poenostaviti iskanje in izbiro optimalnih poznanstev preko platforme za spoznavanje ljudi.
Ključne besede:
samoaktualizacija
,
identiteta
,
družba znanj
,
hibridna resničnost
,
ustvarjalnost.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Klemen]
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-80971
UDK:
004.738.5
COBISS.SI-ID:
99296259
Datum objave v DKUM:
01.03.2022
Število ogledov:
789
Število prenosov:
129
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KLEMEN, Maja, 2021,
Učinki družabnih omrežij za samoaktualizacijo: analiza aplikacije Actimatch
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Klemen. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80971
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Marketing spletne trgovine Globepoint.si
Vključevanje podjetij v spletna socialna omrežja
Načrt marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijev
Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl
Uporabniki interneta in njihov odnos do komuniciranja prek spletnih medijev
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Adaptive algorithm for selecting profitable keywords
Oglaševanje
Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
Spletno oglaševanje v kmetijstvu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
29.11.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Social media effects on self- actualization: An analysis of Actimatch applications
Opis:
We live in the times of rapid and intense changes that can dictate our perception and responsiveness in the modern environment. Today's society is defined above all by new and growing information shared using communications technology that reinforces the growing need for universal belonging to the flow of events. Social Media are communication aids or tools that help people to design and express their views, to connect with like-minded members of society and direct and influence others. However, in a given environment with a high saturation of information, we perceive primarily the misinformation role of content, which can misguide individuals' potential development. In our work, we will define the individual’s identity and creativity development through perceived needs in the modern society that dictate the innovation environment. Through a detailed analysis of modern, digitally oriented society, we will explain the operation of the start-up organization Actimatch, developed by Slovenian students who want to simplify society’s search for new acquaintances through a platform for meeting people and interact in the real world.
Ključne besede:
self-actualization
,
identity
,
knowledge society
,
hybrid reality
,
creativity.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj