| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učinki družabnih omrežij za samoaktualizacijo: analiza aplikacije Actimatch
Avtorji:ID Klemen, Maja (Avtor)
ID Perko, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Klemen_Maja_2021.pdf (1,39 MB)
MD5: 9DE00A646505B765B69704E31851B5BA
PID: 20.500.12556/dkum/46346234-3eb4-4b44-af02-1992ce313c15
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Živimo v času hitrih in intenzivnih sprememb, ki močno narekujejo naše dojemanje in odzivnost v sodobnem okolju. Današnjo družbo definirajo predvsem vedno nove informacije in naraščajoča komunikacijsko-informacijska tehnologija, ki povzroča vedno večjo nujo po vsesplošni pripadnosti toku dogajanja. Družabna omrežja predstavljajo komunikacijske pripomočke ali orodja, s pomočjo katerih lahko posameznik oblikuje in izraža svoja stališča, se poveže s podobno mislečimi pripadniki družbe in usmerja oziroma vpliva na ostale. Vendar v danem okolju zaradi velike nasičenosti informacij zaznavamo predvsem dezinformacijsko vlogo vsebine, ki lahko usmerja posameznikov potencialni razvoj v napačno smer. V svojem delu želimo, preko zaznanih potreb v sodobnem okolju, opredeliti posameznikov razvoj lastne identitete in ustvarjalnosti, ki narekujeta inovativnost sodobnega družbenega okolja. Skozi podrobno analizo sodobne, digitalno usmerjene družbe smo se usmerili predvsem na delovanje start-up organizacije Actimatch, ki so jo razvili slovenski študentje, ki želijo sodobni družbi poenostaviti iskanje in izbiro optimalnih poznanstev preko platforme za spoznavanje ljudi.
Ključne besede:samoaktualizacija, identiteta, družba znanj, hibridna resničnost, ustvarjalnost.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Klemen]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-80971 Novo okno
UDK:004.738.5
COBISS.SI-ID:99296259 Novo okno
Datum objave v DKUM:01.03.2022
Število ogledov:789
Število prenosov:129
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
KLEMEN, Maja, 2021, Učinki družabnih omrežij za samoaktualizacijo: analiza aplikacije Actimatch [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Klemen. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80971
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.11.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Social media effects on self- actualization: An analysis of Actimatch applications
Opis:We live in the times of rapid and intense changes that can dictate our perception and responsiveness in the modern environment. Today's society is defined above all by new and growing information shared using communications technology that reinforces the growing need for universal belonging to the flow of events. Social Media are communication aids or tools that help people to design and express their views, to connect with like-minded members of society and direct and influence others. However, in a given environment with a high saturation of information, we perceive primarily the misinformation role of content, which can misguide individuals' potential development. In our work, we will define the individual’s identity and creativity development through perceived needs in the modern society that dictate the innovation environment. Through a detailed analysis of modern, digitally oriented society, we will explain the operation of the start-up organization Actimatch, developed by Slovenian students who want to simplify society’s search for new acquaintances through a platform for meeting people and interact in the real world.
Ključne besede:self-actualization, identity, knowledge society, hybrid reality, creativity.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici