| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Določanje učinkov pešcem prijaznejših prometnih režimov na emisije in pretočnost motornega prometa z uporabo mikrosimulacijskih orodij
Avtorji:ID Mlinarič, Domen (Avtor)
ID Lep, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Mlinaric_Domen_2021.pdf (2,78 MB)
MD5: 3D3CD0269EB45ABF38AA065122912FC5
PID: 20.500.12556/dkum/15c2bf5d-9857-4c13-aec6-42232c1b2d81
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:V magistrskem delu smo se podrobneje posvetili uporabnosti programskih orodji za modeliranje prometa v urbanem okolju, natančneje PTV Vissim-u in PTV Vistru. Gre za ene izmed najbolj uporabljenih programskih oprem v prometnem inženirstvu za analiziranje, ocenitev, simuliranje, optimiziranje in napovedovanje prometa. Z uporabo navedene programske opreme oz. orodji, smo preučili in analizirali odvijanje prometa motoriziranih vozil in pešcev na območjih enega krožnega, dveh nesemaforiziranih in enega semaforiziranega križišča na Osojnikovi in Potrčevi ceste na Ptuju. Najprej smo s pomočjo znanih podatkov iz prometne študij v programa vnesli ustrezne podatke glede prometnih obremenitev in prometno – tehničnih značilnosti za posamezna križišča. Nato smo izhodne podatke oz. rezultate, kot so čakalne vrste vozil, zamude vozil, emisije vozil, čase prečkanja prehodov za pešce analizirali in na podlagi le teh pripravili idejne rešitve – rekonstrukcije primarnih ureditev križišč s ciljem izboljšati dobljene rezultate iz analiz obstoječih stanj.
Ključne besede:modeliranje prometa, analiza in rekontrukcija križišč, pešci v križiščih, PTV Vissim, PTV Vistro, zamude in čakalne vrste vozil, emisije vozil, analiza prečkanja prehodov za pešce
Kraj izida:Maribor
Založnik:[D. Mlinarič]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-80668 Novo okno
UDK:656.142.01:004.94(043.2)
COBISS.SI-ID:99100675 Novo okno
Datum objave v DKUM:02.11.2021
Število ogledov:1020
Število prenosov:122
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
MLINARIČ, Domen, 2021, Določanje učinkov pešcem  prijaznejših prometnih  režimov na emisije in  pretočnost motornega  prometa z uporabo  mikrosimulacijskih orodij [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : D. Mlinarič. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80668
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Determination of the effects of pedestrian friendly traffic regimes on emissions and motion of motor traffic using microsimulation tools
Opis:In the master's thesis, we focused in more detail on the usefulness of software tools for modeling traffic in an urban environment, specifically PTV Vissim and PTV Vistro. It is one of the most widely used software in traffic engineering for analyzing, estimating, simulating, optimizing and forecasting traffic. Using the specified software respectively tools, we studied and analyzed the development of traffic respectively traffic flows in the areas of one roundabout, two non-traffic light and one traffic light intersection on Osojnikova and Potrčeva roads in Ptuj. First, with the help of known data from traffic studies, we entered the relevant data on traffic loads and traffic - technical characteristics for individual intersections into the program. We then analyzed the output data or results, such as vehicle queues, vehicle delays, vehicle emissions crossing times for pedestrian crossings were, and on the basis of these prepared conceptual solutions - reconstructions of primary arrangements of intersections, with the aim of improving the results obtained from analyzes of existing conditions.
Ključne besede:traffic modeling, analysis and reconstruction of intersections, pedestrians at intersections, PTV Vissim, PTV Vistro, delays and queues of vehicles, vehicle emissions, pedestrian crossings analysis


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici