| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Spremembe v stilu vodenja in pogojev dela v času epidemije in njihov vpliv na zadovoljstvo zaposlenih v zdravstvu
Avtorji:ID Jamnik, Tanja (Avtor)
ID Šprajc, Polona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Jamnik_Tanja_2021.pdf (1,59 MB)
MD5: B4EC015762BDDB234C3416330E7FC82B
PID: 20.500.12556/dkum/8df71c4e-6a80-4451-9c84-5f0bf54de6fc
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V kriznih situacijah je potrebno k vodenju organizacije, podjetja ali celo države pristopiti drugače, kar se je pokazalo leta 2020, ko je bila v Sloveniji razglašena epidemija COVIDA-19. Vodje so se v novo nastali situaciji soočale z vzpostavitvijo varnega delovnega okolja in ustreznih pogojev dela za svoje zaposlene. Na drugi strani pa so bile primorane poskrbeti za kreativno iskanje učinkovitih rešitev za doseganje čim bolj optimalnega delovanje zdravstva v času epidemije. Namen magistrske naloge je bil predstaviti pomembnost uspešnega procesa vodenja za organizacijo glede na zadovoljstvo zaposlenih. S pomočjo raziskovalnega dela smo teorijo povezali s prakso in ugotovili zadovoljstvo zaposlenih s preoblikovanjem procesov dela, vezanega na spremembe v stilu vodenja in spremenjenih pogojev dela v času epidemije. Empirična raziskava, ki je bila izvedena med zaposlenimi v zdravstvu (n = 104), je temeljila na kvantitativni metodologiji. Raziskava je potekala od 3. julija 2021 do 13. avgusta 2021 s pomočjo anonimnega anketnega vprašalnika zaprtega tipa. Podatki so bili analizirani v programu SPSS (Statistical Package for Social Sciences). Uporabili smo opisno statistiko, t-test za samostojne vzorce, Kolmogorov-Smirnov in Shapiro-Wilkov test normalnosti ter Mann-Whitneyev U test in neparametrični Shapiro-Wilkov test normalnosti za neodvisne vzorce. Za statistično pomembne podatke smo upoštevali razlike, kjer je bila stopnja statistične pomembnosti na ravni 0,005 in manj. Potrdili smo, da je eden ključnih izzivov vsake vodje ohraniti zadovoljstvo zaposlenih in povečati njihovo motivacijo, kar pa zaradi nenehno spreminjajočega se zdravstvenega sistema in zunanjih dejavnikov ni enostavno. Zadovoljstvo zaposlenih predstavlja enega najpomembnejših dejavnikov za obstanek kadra, njihovo motivacijo in v končni fazi tudi uspešnost zdravstvene organizacije, ki je hkrati odraz dobrega vodenja.
Ključne besede:vodenje, epidemija, zadovoljstvo zaposlenih, zdravstveni delavci
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-80433 Novo okno
COBISS.SI-ID:85236995 Novo okno
Datum objave v DKUM:17.11.2021
Število ogledov:886
Število prenosov:176
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
JAMNIK, Tanja, 2021, Spremembe v stilu vodenja in pogojev dela v času epidemije in njihov vpliv na zadovoljstvo zaposlenih v zdravstvu [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80433
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Changes in the leadership style and working conditions during the epidemic and their impact on the employee satisfation in the healthcare
Opis:In times of crisis, a different approach to leading an organization, a company or even a country is required, which became apparent in 2020, when the COVID-19 epidemic was declared in Slovenia. Leaders had to endure new challenges to ensure a safe working environment and working conditions for their employees and at the same time ensure a creative search for useful solutions to achieve optimal functioning healthcare during the epidemic. The purpose of this master’s thesis was to show the importance of a successful leading process for an organization and overall contentment of employees. Through research, we connected theory with practice and found out employees were content with different working practices, based on changes in the style of leading and working conditions during the epidemic. The empirical research based on a quantitative methodology was conducted among healthcare employees (n = 104). The research lasted from 3rd July 2021 to 9th August 2021, with the help of an anonymous closed-ended survey questionnaire. The data was analized in the SPSS software (Statistical Package for Social Sciences). Descriptive statistics and a t-test for independent nodules were used alongside Kolmogorov-Smirnov test and Shapiro-Wilk test of normality for determining the normality of the data distribution and deciding on the further statistical method. Statistically significant differences were checked with a nonparametric Mann-Whitney U test for independent samples. For statistically important data the differences, where the level of statistical significance was at 0.005 and less, were regarded. We confirmed that one of the key challenges every leader has is maintaining the satisfaction of their employees and increase their motivation, which is not easy because of the constantly changing healthcare system and external factors. The satisfaction of employees is important for keeping the staff, their further motivation and the quality of the medical establishment, which is a reflection of good leadership.
Ključne besede:leadership, epidemic, employee satisfaction, healthcare workers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici