| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Dosegljivost, pozaba in izboljšave video iger preteklosti ter njihova uporaba s pomočjo emulatorjev : diplomsko delo
Avtorji:ID Zdjelar, Filip (Avtor)
ID Fister, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Novak, Damijan (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Zdjelar_Filip_2021.pdf (2,70 MB)
MD5: FA2B938BE1D8E09E654C6623DDF8E925
PID: 20.500.12556/dkum/06124e55-cf05-4c47-822d-ab498ed4d979
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomski nalogi predstavimo dosegljivost in pozabo video iger preteklosti ter pravni vidik uporabe video iger pri emulaciji. Nato razložimo kaj so emulatorji, opišemo njihovo delovanje in navedemo zgodovino emulacije. Podamo tudi probleme pri zagonu iger ter njihove izboljšave. V nadaljevanju diplomskega dela nato predstavimo izboljšave video iger preteklosti z novimi tehnologijami in tipe izboljšav. Ali nove tehnologije pripomorejo h kakovostnejši izkušnji, ugotavljamo s kvantitativno analizo, kot tudi z izvedbo eksperimenta, pri katerem uporabimo igro preteklosti, ki uporablja tehnologijo sledenja žarkov v realnem času. V zaključku povzamemo naše ugotovitve in podamo napotke za nadaljnje delo.
Ključne besede:dosegljivost video iger, izboljšave video iger, video igre preteklosti, uporaba emulatorjev, sledenje žarkov v realnem času
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[F. Zdjelar]
Leto izida:2021
Št. strani:XI, 61 str.
PID:20.500.12556/DKUM-80407 Novo okno
UDK:004.96(043.2)
COBISS.SI-ID:90112515 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.10.2021
Število ogledov:1176
Število prenosov:215
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
ZDJELAR, Filip, 2021, Dosegljivost, pozaba in izboljšave video iger preteklosti ter njihova uporaba s pomočjo emulatorjev : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : F. Zdjelar. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80407
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:12.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Availability, forgettance and improvements of the past video games and their use with the help of emulators
Opis:In the thesis, we present the reachability and oblivion of past video games and the legal aspects behind them. Then we explain what emulators are, how they work, and describe the history of emulation. We also present the problems in starting games and their improvements. In the continuation, we offer the improvements of past video games with new technologies and types. Whether new technologies contribute to quality experience is determined by quantitative analysis, as well as by conducting an experiment using a past video game that uses real-time ray tracing technology. In conclusion, we summarize findings and provide guidelines for further work.
Ključne besede:availability of video games, improvements of video games, past video games, use of emulators, real-time ray tracing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici