Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vpliv zadovoljstva strank na doseganje konkurenčne prednosti podjetja
Avtorji:
ID
Kos, Nina
(Avtor)
ID
Kramar, Uroš
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Kos_Nina_2021.pdf
(2,08 MB)
MD5: 4117FCE024EC53165407265548F37FC3
PID:
20.500.12556/dkum/f5f0b4bf-e217-4ae6-bfdc-c08530148312
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FL - Fakulteta za logistiko
Opis:
Diplomsko delo opisuje področje storitev za stranke, zadovoljstvo strank in konkurenčno prednost, predvsem pa vlogo logistike v povezavi z vsemi omenjenimi konstrukti. V analitičnem delu smo najprej opisali podjetje IQ lighting, ki se ukvarja s prodajo svetil, sledila pa je poglobljena raziskava. S pomočjo spletne ankete smo ugotavljali povezavo med zadovoljstvom strank, logističnimi storitvami za stranke in konkurenčno prednostjo. Rezultati so pokazali razmeroma visoko stopnjo zadovoljstva strank z logističnimi storitvami kot tudi z izdelki in osebjem. Podjetje IQ lighting ima tudi zelo lojalne kupce, katere v večji meri odražajo nakupovalne navade s stikom prek svetovalca. Stranke so podjetje ocenile kot visoko konkurenčno in obenem takšno, ki nudi dobro podporo svojim strankam. Element pravočasnosti je pri tem pomemben, ni pa prevladujoč. Kljub dobrim rezultatom pa so se pokazale vrzeli, ki so odraz časa, v katerem se nahajamo. Predloge rešitev smo usmerili v fazne spremembe, ki obsegajo: avtomatizacijo obstoječih delovnih procesov, posodobitev spletne trgovine, segmentiranje kupcev, uvedbo oglaševanja, promocijo dodatnih storitev, uvedbo oglaševanja in podobne ukrepe, ki bodo podjetju omogočili pridobiti nove kupce in obenem zagotavljali visoko raven konkurenčne prednosti v dandanašnjem tekmovalnem okolju.
Ključne besede:
zadovoljstvo strank
,
kakovost storitev
,
logistika storitev
,
konkurenčna prednost
Kraj izida:
Celje
Založnik:
[N. Kos]
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-80339
UDK:
005.6
COBISS.SI-ID:
87159555
Datum objave v DKUM:
30.11.2021
Število ogledov:
1069
Število prenosov:
144
Metapodatki:
Področja:
FL
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOS, Nina, 2021,
Vpliv zadovoljstva strank na doseganje konkurenčne prednosti podjetja
[na spletu]. Diplomsko delo. Celje : N. Kos. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80339
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Možnost razvoja turizma v občini Turnišče
How GIS could be used as a tool to enhance the tourism sectors?
Izzivi in trendi v destinacijskem managementu
Dostopni turizem
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Prepoznavnost koroške kuhinje
Analiza razvojnih razlik med slovenskimi občinami
Zadovoljstvo s turistično ponudbo v krajinskem parku
Analiza trajnostnega razvoja turizma
Sustainable rural development
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
08.09.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The impact of customer satisfaction on the achievement of the company's competitive advantage
Opis:
The effect of customer satisfaction on achieving competitive advantages for an enterprise The thesis describes the field of customer services, customer satisfaction and competitive advantages, the basic stress being given to the role of logistics in connection with the above areas. The analytical section first describes the QR Lighting enterprise whose field of interest is selling lighting appliances, followed by exhaustive research. An internet survey helped ascertain the connection between customer satisfaction, logistics services for customers, and competitive advantages. The results show a comparatively high degree of satisfaction with logistics services, as well as the products and personnel. The IQ Lighting enterprise has very loyal customers, expressing their shopping practices by contacting the consulting personnel. The customers described the enterprise as having good competitive qualities, all the while giving its customers the desired support. The element of respecting deadlines is important to the customers, but it is not predominant. Despite the positive results there proved to be some omissions, mostly caused by the present times. The suggested solutions include changes in consecutive phases, namely the automatization of the existing working processes, the update of online store, the segmentation of customers, the introduction of marketing solutions, the promotion of additional services, the introduction of advertisement, and other steps that would help the enterprise win new customers, at the same time ensuring a high level of new competitive advantages in the contemporary environment. Key words: customer satisfaction, quality of service, service logistics, competitive advantage
Ključne besede:
customer satisfaction
,
quality of service
,
service logistics
,
competitive advantage
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj