| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Planiranje razvoja podjetja celjske mesnine d.o.o. na ravni strateškega managementa
Avtorji:ID Okorn, Nuša (Avtor)
ID Štrukelj, Tjaša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Okorn_Nusa_2021.pdf (2,16 MB)
MD5: FF8FE33627591A3AB460491D29D02160
PID: 20.500.12556/dkum/7354ea69-8cb3-437a-a113-eb4912e99343
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Zaznavanje priložnosti in nevarnosti iz okolja, ustrezne vrednote podjetja, njegova profesionalnost, izkušnje, naložbe v znanje, usposabljanja, nenehno izboljševanje, investiranje, sledenje trendom, krepitev prednosti in odprava slabosti, pa tudi spremljanje konkurence, vse to pripomore k razvoju podjetja in zadovoljstvu vseh udeležencev podjetja. Spreminja se gospodarsko in politično stanje ter drugi pogoji v okolju, pa vendar se mora podjetje spremembam prilagoditi in se z njimi uspešno soočiti. Zato je zelo pomembno, da podjetje pravilno planira svojo rast in razvoj. V magistrski nalogi smo na ravni strateškega managementa planirali razvoj podjetja Celjske mesnine, d. o. o., katerega začetki segajo v leto 1899. Podjetje, ki je svoje obratovanje pričelo kot mestna klavnica, je danes eden izmed največjih ponudnikov in prodajalcev mesa in mesnih izdelkov v Sloveniji. V nalogi smo najprej predstavili teoretična izhodišča, opredelili smo kaj za podjetje pomenita vizija in politika podjetja, opredelili smo strategije in strukture podjetja ter pojasnili potrebna spoznanja pri planiranju razvoja podjetja na ravni strateškega managementa. Vso teorijo smo nato aplicirali na praktični primer podjetja Celjske mesnine, d. o. o. Najprej smo predstavili podjetje, njegovo vizijo in politiko podjetja, strategije in strukture podjetja Celjske mesnine, d. o. o. V nadaljevanju smo planirali razvoj tega podjetja na ravni strateškega managementa in sicer smo najprej preučevali vrednote posameznih ključnih udeležencev v podjetju, določili prednosti in slabosti podjetja ter proučevali priložnosti in nevarnosti, ki se nahajajo v okolju preučevanega podjetja. Proučili smo strateška poslovna področja in iskali strateške možnosti in strategije podjetja Celjske mesnine, d. o. o. Za izbrano podjetje smo ekonomsko vrednotili predlagani plan razvojne uspešnosti, planirali vrednostne izide in finančno presodili razvojne učinke planiranega razvoja na uspešnost tega podjetja za obdobje naslednjih petih let. Empirični del smo zaključili s programom razvoja podjetja Celjske mesnine, d. o. o., za naslednjih pet let poslovanja. Magistrsko nalogo smo zaključili z zapisom ključnih ugotovitev magistrske naloge in podanimi predlogi tako za nadaljnje raziskovanje in prakso.
Ključne besede:planiranje razvoja in rasti podjetja, Celjske mesnine d. o. o., vizija podjetja, politika podjetja, strategije podjetja, strukture podjetja, finančna presoja razvojnih učinkov podjetja, finančno vrednotenje strategij, strateški management.
Kraj izida:[Maribor
Založnik:N. Okorn
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-80047 Novo okno
UDK:005.412
COBISS.SI-ID:81866755 Novo okno
Datum objave v DKUM:21.10.2021
Število ogledov:1323
Število prenosov:174
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
OKORN, Nuša, 2021, Planiranje razvoja podjetja celjske mesnine d.o.o. na ravni strateškega managementa [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Okorn. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80047
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Planning development of the company celjske mesnine d.o.o. at the level of strategic management
Opis:Perception of opportunities and threats from the environment, relevant values of the company, its professionalism, experience, investment in knowledge, pieces of training, continuous improvement, investing, following trends, and strengthening strengths and eliminating weaknesses, as well as monitoring competition, all contribute to business development and satisfaction of the participants of the company. The economic and political situation and other conditions in the environment are changing. However, the company must adapt to the changes and successfully cope with them. Therefore, the company needs to plan its growth and development properly. In the master's thesis, we planned the development of the company Celjske mesnine d. o. o. at the level of strategic management. Its beginnings date back to 1899. The company, which began its operation as a city slaughterhouse, is one of the largest suppliers and sellers of meat and meat products in Slovenia today. In the thesis, we first presented the theoretical starting points, defined what the company's vision and policy mean for the company, defined the company's strategies and structures, and explained the necessary findings in planning the company's development at the level of strategic management. We then applied the whole theory to a practical example of the company Celjske mesnine d. o. o. We first presented the company and its vision, the company policy, strategies, and structures of the company Celjske mesnine d. o. o. Next, we planned the development of this company at the level of strategic management. We first studied the values of individual key participants in the company, identified the strengths and weaknesses of the company, and studied the opportunities and threats in the environment of the studied company. We studied strategic business areas and looked for strategic opportunities and strategies of the company Celjske mesnine d. o. o. For the selected company, we evaluated the proposed development performance plan economically, planned the value outcomes, and assessed financially the development effects of the planned development on the performance of this company for the next five years. We concluded the empirical part with the development program of the company Celjske mesnine d. o. o. for the next five years of operation. We completed the master's thesis with a record of the essential findings of the master's thesis and suggestions for further research and practice.
Ključne besede:company development and growth planning, Celjske mesnine d. o. o., company vision, company politics, company strategies, company structures, financial assessment of company development effects, financial evaluation of strategies, strategic management.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici