| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza vpliva prenova blagovne znamke na poslovanje podjetja
Avtorji:ID Krajnc, Špela (Avtor)
ID Bradač Hojnik, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Krajnc_Spela_2021.pdf (1,57 MB)
MD5: D781C802A09081CA18304E5FFEC2583A
PID: 20.500.12556/dkum/8108082a-ac31-40e3-abe0-45a01d8ddd72
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V magistrskem delu z naslovom »Analiza vpliva prenove blagovne znamke na poslovanje podjetja« smo podrobneje spoznavali pojme dizajna in blagovne znamke ter njene prednosti in vpliv na vedenje potrošnika; raziskovali smo prenove blagovne znamke Cockta v povezavi s prilaganjem razmeram na trgu skozi leta in podrobneje analizirali spremembo podobe Cockte v začetku leta 2018, v primerjavi z njenimi konkurenti na trgu. Natančneje, v teoretičnem delu smo se usmerili v obravnavo blagovnih znamk, dizajna in vedenja potrošnikov do blagovnih znamk različnih avtorjev. V naslednjem, analitičnem delu smo raziskovali potrebna prilagajanja razmeram na trgu blagovne znamke pijače Cockta v preteklosti, prve znamke, ki je nastala v moderni dobi našega tržnega razvoja in je tudi neke vrste pionir uporabe sodobnih marketinških metod v Sloveniji, s poudarkom na analizi najnovejše osvežitve podobe Cockte iz začetka leta 2018, ko so prešli na »staro-novo« modro podobo in vpliv te prenove na uspešnost poslovanja Atlantic Grupe d. d. Ne mnoge slovenske blagovne znamke so uspele zadržati svoj ugled in tržni delež ter predstavljajo tak ponos slovenskega gospodarstva in nacionalno identiteto kot blagovna znamka Cockta. Jasno je, da blagovna znamka Cockta ostaja simbol potrošniške revolucije v Sloveniji in z uspešnimi prilagajanji tržnim razmeram postaja prepoznavna predstavnica slovenskih znamk.
Ključne besede:Blagovna znamka, vpliv blagovne znamke na potrošnika, dizajn, prenova blagovne znamke, Atlantic Grupa d. d., Droga Kolinska d. d., Cockta.
Kraj izida:[Maribor
Založnik:Š. Krajnc
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-79986 Novo okno
UDK:659.126
COBISS.SI-ID:90157315 Novo okno
Datum objave v DKUM:20.12.2021
Število ogledov:950
Število prenosov:131
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
KRAJNC, Špela, 2021, Analiza vpliva prenova blagovne znamke na poslovanje podjetja [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : Š. Krajnc. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79986
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analyzing the impact of brand renewal on business performance
Opis:In our master's thesis we learned more about the concepts of design and brand and its benefits and impact on consumer behavior; we explored the change in the Cockta brand in relation to adapting to market conditions and analyzed the change in the image of Cockta in early 2018, compared to its competitors. Specifically, in the theoretical part, we focused on brands, design and the impact they have on consumer behavior. In the next, analytical part, we investigated the necessary adjustments to the market situation of the Cockta beverage brand in the past, the first brand that emerged in the modern era of our market development and is kind of a pioneer of modern marketing methods in Slovenia, focusing on the latest update images of Cockta from the beginning of 2018, when they switched to the "old-new" blue image and its impact on the business performance of Atlantic Group d. d. Not many Slovenian brands have managed to maintain their reputation and market share and represent such pride of the Slovenian economy and national identity as Cockta. It is clear that it remains a symbol of the consumer revolution in Slovenia and that with successful adaptations to market conditions is becoming a recognizable representative of Slovenian original brands.
Ključne besede:Brand, brand impact on consumer behaviour, design, redesign, Cockta, Atlantic Grupa d. d.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici