| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Glasbena ustavrjalnost v predšolskem obdobju otroka : diplomsko delo
Avtorji:ID Voglar, Neli (Avtor)
ID Denac, Olga (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Voglar_Neli_2021.pdf (2,48 MB)
MD5: 3ACB9BB9DDA9669C28F1B14A855F7147
PID: 20.500.12556/dkum/3045581a-efa2-4d8a-9297-2c8588e1ab4b
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Otroci v sebi nosijo ustvarjalne potenciale. Glasba jim omogoča, da v njej svobodno ustvarjajo, izražajo svoja občutja in spoznavajo sebe ter druge. Naloga odraslih je, da otroškim glasbenim dosežkom pozorno prisluhnemo in da otroke s svojim vedenjem ter pričakovanji vodimo do celovite izgradnje njihovih glasbenih potencialov. Cilj diplomskega dela je bil načrtovati in izvajati didaktične enote v okviru glasbene dejavnosti ustvarjanja v glasbi in ob glasbi. V raziskavi, v katero smo vključili 2–3 in 4–5 let stare otroke, smo pri usmerjenih in neusmerjenih glasbenih dejavnostih spremljali interes in občutja otrok pri ustvarjanju v glasbi in ob glasbi ter kvaliteto glasbenega ustvarjanja in analizirali učinkovitost ciljne strukture priprave. Prišli smo do ugotovitev, da je večina otrok med glasbenim ustvarjanjem izražala veselo razpoloženje, največ občutkov strahu ali nezadovoljstva pa so izrazili otroci pri vokalnem ustvarjanju. Izkazalo se je, da so otroci 2. starostnega obdobja za ustvarjanje v glasbi in ob njej potrebovali več spodbud vzgojitelja in večkrat izražali občutke strahu ali nezadovoljstva med glasbenim ustvarjanjem kot pa otroci 1. starostnega obdobja. Otroci 2. starostnega obdobja so v okviru naše raziskave tudi večkrat ustvarili izvirne instrumentalne vsebine. Največ načrtovanih ciljev so otroci v celoti dosegli na področju instrumentalnega ustvarjanja, najmanj pa na področju vokalnega ustvarjanja.
Ključne besede:glasba, glasbena ustvarjalnost, vrtec, predšolski otrok, interes otrok
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. Voglar]
Leto izida:2021
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 110 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-79513 Novo okno
UDK:37.016:78(043.2)
COBISS.SI-ID:86072835 Novo okno
Datum objave v DKUM:24.11.2021
Število ogledov:1166
Število prenosov:179
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
VOGLAR, Neli, 2021, Glasbena ustavrjalnost v predšolskem obdobju otroka : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Voglar. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79513
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.07.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Musical creativity in the child's preeschool period
Opis:Children carry creative potential within themselves. Music allows them to create freely, express their feelings and get to know themselves and others. The task of adults is to listen to children's musical achievements carefully and to guide children with their behaviour and expectations to the comprehensive construction of their musical potentials. The aim of the diploma work was to plan and implement didactic units within the musical activity of creation in music and with music. In the research, which included 2-3 and 4-5-year-old children, we monitored the interest and feelings of children in creating in music and with music and the quality of musical creation in directed and non-directed musical activities and analysed the effectiveness of the target preparation structure. We found out that most children expressed a cheerful mood during musical creation, and most feelings of fear or dissatisfaction were expressed by children in vocal creation. It turned out that children of the second age group needed more encouragement from the educator to create in music and that feelings of fear or dissatisfaction during music creation were expressed more often than with children of the first age period. Children of the 2nd age period also created original instrumental contents several times as a part of our research. The most planned goals were achieved in the field of instrumental creation, and the least in the field of vocal creation.
Ključne besede:music, musical creativity, kindergarten, preschool child, children's interest


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici