| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Gibalne igre s področja plesne vzgoje v 1. starostnem obdobju
Avtorji:ID Križman, Saša (Avtor)
ID Jurgec, Ana Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Krizman_Sasa_2021.pdf (1,04 MB)
MD5: 21D96CEB50AB02BE645FBA227AF16FF2
PID: 20.500.12556/dkum/35f1a341-8f03-45ef-a7b9-c56c9339fac0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu Gibalne igre s področja plesne vzgoje v prvem starostnem obdobju smo se v teoretičnem delu osredotočili na gibalni razvoj predšolskega otroka ter njegove značilnosti v prvem starostnem obdobju. Tu smo izpostavili ključno vlogo vrtca, ki pomembno vpliva na otrokov osebni, čustveni, socialni in seveda gibalni razvoj. Otroška igra je v vrtcih prevladujoča dejavnost. Otrok se preko igre uči, prilagaja, razvija govor, se giblje, se druži z vrstniki in se čustveno odziva. V nalogi smo zato opredelili različne vrste igre, kjer smo izpostavili spoznavne vrste igre in pomen igralnega partnerja. V prvem starostnem obdobju potekajo otrokove gibalne dejavnosti pretežno skozi igro in zato smo se osredotočili predvsem na gibalne igre s plesnega področja. Razdelili smo jih v štiri skupine: bibanke, ustvarjalne rajalne igre, spretnostne igre in gibalne igre z malimi orodji. V praktičnem delu smo te sklope gibalnih iger na podlagi skrbno načrtovanih dejavnosti izvedli z otroki, starimi 1-2 leti ter jih nato evalvirali. Ugotovili smo, da otroci preko gibalnih iger razvijajo gibalne sposobnosti in spretnosti ter krepijo pozitivne medsebojne odnose, kar se kaže v vsakodnevni pozitivni skupinski dinamiki.
Ključne besede:gibalni razvoj, prvo starostno obdobje, gibalne igre, skupinska dinamika
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Križman]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-78486 Novo okno
UDK:793.3:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:52049155 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KCX3JRWG
Datum objave v DKUM:18.02.2021
Število ogledov:1677
Število prenosov:338
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
KRIŽMAN, Saša, 2021, Gibalne igre s področja plesne vzgoje v 1. starostnem obdobju [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Križman. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78486
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.01.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Movement games in the field of dance education in first age group
Opis:In the diploma thesis Movement Games in the Field of Dance Education in the First Age Group, we focused in the theoretical part on the motor development of preschool children and its characteristics in the first age group. Here we highlighted the key role of kindergarten which significantly influences the child's personal, emotional, social and, of course, motor development. Children's play is the predominant activity in kindergartens. Through playing, the child learns, adapts, develops speech, moves around, socializes with peers, and responds emotionally. Therefore, we defined different types of games in the thesis, where we highlighted the cognitive types of games and the importance of a game partner. In the first age group, the child's motor activities mainly occur through play. Therefore, we focused mainly on dance movement games which we divided into four groups: fingerplay songs (“bibanke”), creative merrymaking games, skill games and movement games with small tools. In the practical part of the thesis and on the basis of carefully planned activities, we performed these sets of movement games with children aged 1–2 years and then evaluated them. We found that children develop their motor skills and abilities, as well as strengthen positive interpersonal relationships, during movement games from the field of dance education, which is reflected in the daily positive group dynamics.
Ključne besede:motor development, first age group, movement games, group dynamics


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici