Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Gibalne igre s področja plesne vzgoje v 1. starostnem obdobju
Avtorji:
ID
Križman, Saša
(Avtor)
ID
Jurgec, Ana Tina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Krizman_Sasa_2021.pdf
(1,04 MB)
MD5: 21D96CEB50AB02BE645FBA227AF16FF2
PID:
20.500.12556/dkum/35f1a341-8f03-45ef-a7b9-c56c9339fac0
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomskem delu Gibalne igre s področja plesne vzgoje v prvem starostnem obdobju smo se v teoretičnem delu osredotočili na gibalni razvoj predšolskega otroka ter njegove značilnosti v prvem starostnem obdobju. Tu smo izpostavili ključno vlogo vrtca, ki pomembno vpliva na otrokov osebni, čustveni, socialni in seveda gibalni razvoj. Otroška igra je v vrtcih prevladujoča dejavnost. Otrok se preko igre uči, prilagaja, razvija govor, se giblje, se druži z vrstniki in se čustveno odziva. V nalogi smo zato opredelili različne vrste igre, kjer smo izpostavili spoznavne vrste igre in pomen igralnega partnerja. V prvem starostnem obdobju potekajo otrokove gibalne dejavnosti pretežno skozi igro in zato smo se osredotočili predvsem na gibalne igre s plesnega področja. Razdelili smo jih v štiri skupine: bibanke, ustvarjalne rajalne igre, spretnostne igre in gibalne igre z malimi orodji. V praktičnem delu smo te sklope gibalnih iger na podlagi skrbno načrtovanih dejavnosti izvedli z otroki, starimi 1-2 leti ter jih nato evalvirali. Ugotovili smo, da otroci preko gibalnih iger razvijajo gibalne sposobnosti in spretnosti ter krepijo pozitivne medsebojne odnose, kar se kaže v vsakodnevni pozitivni skupinski dinamiki.
Ključne besede:
gibalni razvoj
,
prvo starostno obdobje
,
gibalne igre
,
skupinska dinamika
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[S. Križman]
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-78486
UDK:
793.3:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
52049155
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:KCX3JRWG
Datum objave v DKUM:
18.02.2021
Število ogledov:
1677
Število prenosov:
338
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KRIŽMAN, Saša, 2021,
Gibalne igre s področja plesne vzgoje v 1. starostnem obdobju
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Križman. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78486
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Synthesis of poly(ethylene furanoate) based nanocomposites by in situ polymerization with enhanced antibacterial properties for food packaging applications
Funkcionalizacija sintetičnih polimerov za razvoj nove protimikrobne embalaže
Antimikrobna učinkovitost modificiranih polimernih materialov (PoliAMic)
Protimikrobna funkcionalizacija celuloznih materialov
Active agents incorporated in polymeric substrates to enhance antibacterial and antioxidant properties in food packaging applications
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ugotavljanje protimikrobne učinkovitosti nekaterih endofitskih gliv
Aktivne učinkovine gobe užitni nazobčanec (Lentinus edodes)
Iskanje potencialnih protimikrobnih učinkovin iz izbranih vrst gliv
Chemical structure in Cu-modified TiO[sub]2-SiO[sub]2 nanocomposites calcined at 500 °C for 1 hour in air
Thermal diffusivity control in titanium dioxide nanofluid through phase tuning
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
13.01.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Movement games in the field of dance education in first age group
Opis:
In the diploma thesis Movement Games in the Field of Dance Education in the First Age Group, we focused in the theoretical part on the motor development of preschool children and its characteristics in the first age group. Here we highlighted the key role of kindergarten which significantly influences the child's personal, emotional, social and, of course, motor development. Children's play is the predominant activity in kindergartens. Through playing, the child learns, adapts, develops speech, moves around, socializes with peers, and responds emotionally. Therefore, we defined different types of games in the thesis, where we highlighted the cognitive types of games and the importance of a game partner. In the first age group, the child's motor activities mainly occur through play. Therefore, we focused mainly on dance movement games which we divided into four groups: fingerplay songs (“bibanke”), creative merrymaking games, skill games and movement games with small tools. In the practical part of the thesis and on the basis of carefully planned activities, we performed these sets of movement games with children aged 1–2 years and then evaluated them. We found that children develop their motor skills and abilities, as well as strengthen positive interpersonal relationships, during movement games from the field of dance education, which is reflected in the daily positive group dynamics.
Ključne besede:
motor development
,
first age group
,
movement games
,
group dynamics
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj