| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Povezava med zaupanjem do blagovne znamke, čustvenim odzivom na blagovno znamko, stališči glede blagovne znamke in zvestobo blagovne znamke v segmentu športnih tekaških copat
Avtorji:ID Hribaršek, Peter (Avtor)
ID Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Hribarsek_Peter_2021.pdf (1,86 MB)
MD5: 2DE072E0E52A3D5186AB15A64D48FEEB
PID: 20.500.12556/dkum/e57ecbf9-334b-462e-bb31-4e7b331ea0e6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V sodobnem času prihaja do zasičenosti trgov. Blagovne znamke morajo ugotoviti, kaj so njihove prednosti in v čem se razlikujejo od svojih konkurentov. To ugotovijo tako, da se osredotočijo na želje svojih odjemalcev. Želja vsake blagovne znamke je imeti čim več zvestih odjemalcev, saj je strošek zadržanja odjemalcev manjši kot strošek pridobitve novega. Zato morajo blagovne znamke razumeti svoje odjemalce, njihove potrebe, motivacije, želje in ostale psihološke dejavnike, ki jih vodijo v nakupnem procesu. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kakšno povezano imajo med seboj zaupanje do blagovne znamke, čustveni odziv na blagovno znamko, stališča do blagovne znamke in zvestoba do blagovne znamke. Osredotočili smo se na odjemalce, ki uporabljajo športne tekaške copate za tek. Ugotovili smo, da so faktorji pozitivno in srednje močno povezani. Izstopata stališče do blagovne znamke in zvestoba do blagovne znamke, ki sta pozitivno in močno povezani. Pridobitev zvestih odjemalcev je dolgoročna pot, ki zahteva veliko dela, analiziranja, razumevanja in vztrajnosti.
Ključne besede:blagovna znamka, zvestoba, zaupanje, stališče, čustveni odziv.
Kraj izida:[Maribor
Založnik:P. Hribaršek]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-78249 Novo okno
UDK:658.626
COBISS.SI-ID:59438339 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:7POPGSA6
Datum objave v DKUM:13.04.2021
Število ogledov:1018
Število prenosov:93
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
HRIBARŠEK, Peter, 2021, Povezava med zaupanjem do blagovne znamke, čustvenim odzivom na blagovno znamko, stališči glede blagovne znamke in zvestobo blagovne znamke v segmentu športnih tekaških copat [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : P. Hribaršek. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78249
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.11.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The relationship between brand trust, brand affect, brand attitudes and brand loyalty in sport running shoe segment
Opis:In contemporary times, the saturation of the market is becoming present. Brands need to identify their advantages and in what ways they differ from their competition. They do so by focusing on what their customers want. Every brand wants as many loyal customers as possible because the expense of keeping customers is lower than the expense of obtaining new ones. Hence, brands need to understand their customers and their needs, motivation, wishes, and other psychological factors that influence the shopping process. This master's thesis is focused on finding out what is the connection between the trust in a brand, the affect, the attitude, and the loyalty to a brand. We focused on the customers that use running shoes specifically for running. We found out that the factors are positively and moderately strongly connected. The attitude and the loyalty to the brand stand out, for they are positively and strongly connected. Obtaining loyal customers is a long-term process that requires a lot of work, analyzing, understanding, and persistence.
Ključne besede:Brand, loyalty, trust, attitudes, affect.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici