Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vključenost narodnozabavne glasbe v pouk glasbene umetnosti
Avtorji:
ID
Munda, Andrej
(Avtor)
ID
Kovačič, Bojan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Munda_Andrej_2020.pdf
(908,91 KB)
MD5: 604BDCA1B56C1D8D2BE20F20CA4B10D6
PID:
20.500.12556/dkum/74aae42d-55f4-4df1-bae7-491c457ea443
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V magistrskem delu proučujemo, kako je narodnozabavna glasba vključena v Učni načrt za glasbeno umetnost, kako pogosto jo učitelji razrednega pouka vključujejo v pouk glasbene umetnosti ter ali je večina narodnozabavnih skladbe primerna za vključevanje v pouk glasbene umetnosti v prvem in drugem vzgojno izobraževalnem obdobju. V raziskavo smo vključili 70 slovenskih osnovnih šol; odzvalo se jih je 33, in sicer 131 učiteljev glasbene umetnosti v prvem in drugem vzgojno izobraževalnem obdobju. Proučili smo, ali stališča učiteljev, njihova delovna doba ter okolje poučevanja vplivajo na vključitev narodnozabavne glasbe v pouk glasbene umetnosti. Ker učni načrt ne vsebuje učnih ciljev, ki bi se neposredno nanašali na narodnozabavno glasbo, smo z opravljeno raziskavo ugotavljali, katere narodnozabavne skladbe so po mnenju učiteljev razrednega pouka primerne za vključevanje v pouk glasbene umetnosti v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju. Ugotovili smo, da ne glede na to, ali učitelji narodnozabavno glasbo spremljajo ali ne, menijo, da bi se morala vključevati v pouk glasbene umetnosti, čeprav jih tega ne počne veliko. Z raziskavo smo tudi ugotovili, da so učitelji med ponujenimi skladbami kot najbolj primerno izbrali Čebelar Ansambla Lojzeta Slaka, najmanj primerno pa Adijo madam Poskočnih muzikantov.
Ključne besede:
narodnozabavna glasba
,
pouk glasbene umetnosti
,
glasbena analiza
,
razredna stopnja
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Munda]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-78088
UDK:
784.69:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
56669955
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:R1OMLK1Z
Datum objave v DKUM:
23.03.2021
Število ogledov:
1085
Število prenosov:
105
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MUNDA, Andrej, 2020,
Vključenost narodnozabavne glasbe v pouk glasbene umetnosti
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Munda. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78088
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Role of nursing in prevention and treatment of osteoporosis
Management kakovosti v bolnišnici
ǂThe ǂrole of nursing care during treatment and rehabilitation in patients with breast cancer
ǂThe ǂrole of nursing care in assuring the quality and safety of health care services in hospital
Vloga zdravstvene nege pri preprečevanju recidiva sindroma odvisnosti od alkohola
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
The role of nursing in breast cancer prevention and early detection
ǂThe ǂrole of the health care dealing with postnatal depression
ǂThe ǂrole of the nursing care of severe brain injury early rehabilitation
Role of nursing in tick-borne diseases
The nursing staff's experiences with nursing care of elderly living with dementia
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
21.10.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Inclusion of oberkrainer music in music education
Opis:
The master's thesis titled Inclusion of Oberkrainer music in music education studies how national music is included in the curriculum, how often class teachers include it in music education, and whether most Oberkrainer songs are suitable for inclusion in music education in the first and second educational period. The research involved 70 Slovenian elementary schools and 131 music teachers in the first and second education periods. We examined whether the teacher's personal position, their employment period and teaching environment affect inclusion of Oberkrainer music in music education. Since the syllabus does not contain teaching materials that contain Oberkrainer music, we conducted a research on which Oberkrainer music compositions would be appropriate according to teachers to be included in the Music education curriculum during the first and second education periods. We found that whether class teachers follow Oberkrainer music or not, they feel it should be included in music education, even thought not many of them do. The research also found that the teachers chose Cebelar Ansambla Lojzeta Slaka as the most suitable among the offered compositions, and the least suitable one was Adijo madam Poskocnih muzikantov.
Ključne besede:
Oberkrainer music
,
syllabus
,
teaching
,
grade level
,
first five-year period
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj