| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vključenost narodnozabavne glasbe v pouk glasbene umetnosti
Avtorji:ID Munda, Andrej (Avtor)
ID Kovačič, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Munda_Andrej_2020.pdf (908,91 KB)
MD5: 604BDCA1B56C1D8D2BE20F20CA4B10D6
PID: 20.500.12556/dkum/74aae42d-55f4-4df1-bae7-491c457ea443
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu proučujemo, kako je narodnozabavna glasba vključena v Učni načrt za glasbeno umetnost, kako pogosto jo učitelji razrednega pouka vključujejo v pouk glasbene umetnosti ter ali je večina narodnozabavnih skladbe primerna za vključevanje v pouk glasbene umetnosti v prvem in drugem vzgojno izobraževalnem obdobju. V raziskavo smo vključili 70 slovenskih osnovnih šol; odzvalo se jih je 33, in sicer 131 učiteljev glasbene umetnosti v prvem in drugem vzgojno izobraževalnem obdobju. Proučili smo, ali stališča učiteljev, njihova delovna doba ter okolje poučevanja vplivajo na vključitev narodnozabavne glasbe v pouk glasbene umetnosti. Ker učni načrt ne vsebuje učnih ciljev, ki bi se neposredno nanašali na narodnozabavno glasbo, smo z opravljeno raziskavo ugotavljali, katere narodnozabavne skladbe so po mnenju učiteljev razrednega pouka primerne za vključevanje v pouk glasbene umetnosti v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju. Ugotovili smo, da ne glede na to, ali učitelji narodnozabavno glasbo spremljajo ali ne, menijo, da bi se morala vključevati v pouk glasbene umetnosti, čeprav jih tega ne počne veliko. Z raziskavo smo tudi ugotovili, da so učitelji med ponujenimi skladbami kot najbolj primerno izbrali Čebelar Ansambla Lojzeta Slaka, najmanj primerno pa Adijo madam Poskočnih muzikantov.
Ključne besede:narodnozabavna glasba, pouk glasbene umetnosti, glasbena analiza, razredna stopnja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Munda]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-78088 Novo okno
UDK:784.69:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:56669955 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:R1OMLK1Z
Datum objave v DKUM:23.03.2021
Število ogledov:1085
Število prenosov:105
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
MUNDA, Andrej, 2020, Vključenost narodnozabavne glasbe v pouk glasbene umetnosti [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Munda. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78088
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.10.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Inclusion of oberkrainer music in music education
Opis:The master's thesis titled Inclusion of Oberkrainer music in music education studies how national music is included in the curriculum, how often class teachers include it in music education, and whether most Oberkrainer songs are suitable for inclusion in music education in the first and second educational period. The research involved 70 Slovenian elementary schools and 131 music teachers in the first and second education periods. We examined whether the teacher's personal position, their employment period and teaching environment affect inclusion of Oberkrainer music in music education. Since the syllabus does not contain teaching materials that contain Oberkrainer music, we conducted a research on which Oberkrainer music compositions would be appropriate according to teachers to be included in the Music education curriculum during the first and second education periods. We found that whether class teachers follow Oberkrainer music or not, they feel it should be included in music education, even thought not many of them do. The research also found that the teachers chose Cebelar Ansambla Lojzeta Slaka as the most suitable among the offered compositions, and the least suitable one was Adijo madam Poskocnih muzikantov.
Ključne besede:Oberkrainer music, syllabus, teaching, grade level, first five-year period


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici