| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Participacija otrok v vrtcu
Avtorji:ID Mesarič, Anja (Avtor)
ID Ivanuš-Grmek, Milena (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Mesaric_Anja_2021.pdf (868,56 KB)
MD5: 8882013A14ADA994B40F993B996D4427
PID: 20.500.12556/dkum/3504d452-4d00-48c6-a2ac-16a851a31d7d
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomska naloga obravnava participacijo otrok v vrtcu. V prvem delu diplomske naloge so predstavljena teoretična izhodišča participacije nasploh, participacija otrok v vrtcu in participacija otrok v zakonskih podlagah. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, ki sem jo opravila z diplomiranimi vzgojiteljicami in vzgojitelji vrtca Otona Župančiča Slovenska Bistrica. V raziskavi je sodelovalo 48 vzgojiteljev in vzgojiteljic. Cilj raziskave je bil ugotoviti, koliko so otroci vključeni v posamezne dele dnevne rutine, pri načrtovanju dejavnosti, opremljanju igralnice in nakupu igrač. Pri tem nas je zanimalo, ali obstajajo razlike glede na delovno dobo vzgojiteljev in vzgojiteljic in glede na starostno skupino, v kateri delajo. Ugotovili smo pozitiven odnos vzgojiteljev in vzgojiteljic do participacije otrok v vrtcu, le majhen delež je bilo takih, ki se niso strinjali, da mora vrtec biti kot del demokratične družbe organiziran po demokratičnih principih. Ugotovili smo, da večina vzgojiteljev in vzgojiteljic otroke vključuje v načrtovanja dela in dnevne rutine. Glede na starostno skupino, v kateri vzgojiteljice oz. vzgojitelji delajo, prihaja do statistično značilnih razlik: Vzgojitelji oz. vzgojiteljice, ki delajo v drugi in mešani starostni skupini pogosteje vključujejo otroke v sodelovanje pri dnevni rutini in načrtovanju dejavnosti. Glede na delovno dobo vzgojitelja oz. vzgojiteljice ne prihaja do statistično značilnih razlik v pogostosti sodelovanja otrok.
Ključne besede:Participacija, soodločanje otrok v vrtcu, odnos vzgojiteljev do soodločanja otrok v vrtcu
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Mesarič]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-78047 Novo okno
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:50937859 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IEQTIJKO
Datum objave v DKUM:12.02.2021
Število ogledov:2197
Število prenosov:399
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
MESARIČ, Anja, 2021, Participacija otrok v vrtcu [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Mesarič. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78047
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:11.10.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Children's participation in kindergarten
Opis:The diploma deals with participation of children in a kindergarten. In the first part of the diploma the theoretical basics of participation in general, the participation of kindergarten children and the legal foundation of participation are introduced. In the empiric part, the results of the research done with qualified kindergarten teachers of Kindergarten Oton Župančič Slovenska Bistrica, are presented. Forty-eight teachers participated in the research. The goal of the research was to find out how much the children are involved in separate parts of a daily routine, in planning of activities, in decorating the playroom and in purchasing toys. We were especially interested whether there are differences according to the teachers’ years of service and according to the age group they work with. We have detected a positive teachers’ attitude towards the participation of the children in the kindergarten, only a small part of them disagreed the kindergarten should be organized by the democratic principles as a part of a democratic society. We discovered that most of the teachers involve the children in the planning of their work and daily routine. According to the teacher’s age group statistically characteristic differences occur: the teachers working in the second age group or the mixed age group more often involve the children to cooperate in daily routines when planning activities. According to the teacher’s years of service, it does not come to these statistically characteristic differences in the frequency of children’s participation.
Ključne besede:participation, children’s co-determination, teachers’ attitude towards children’s co-determination in kindergarten


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici