| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvoj razumevanja agregatnih stanj pri otrocih starih od 2 do 6 leta starosti
Avtorji:ID Petek, Tamara (Avtor)
ID Golob, Nikolaja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Petek_Tamara_2020.pdf (2,27 MB)
MD5: E533AF41B842D9BC8514FDA266F86A7E
PID: 20.500.12556/dkum/dae49e9d-fff9-403c-b107-e33022f0b2f8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela, katerega smo izvajali v vrtcu in na daljavo. V teoretičnem delu smo predstavili značilnosti začetnega naravoslovja za otroke, opisali smo lastnosti vode in njena agregatna stanja, prav tako pa tudi agregatna stanja drugih snovi. Ob tem smo predstavili razvoj mišljenja, kot ga je predstavil Piaget v štirih stopnjah. Ker pa Piaget ni bil edini raziskovalec svojega časa, smo navedli še kritike njegove teorije, ter kasnejše teoretike. ¬ V empiričnem delu smo predstavili raziskavo, ki smo jo izvedli s 45 otroki – v vrtcu in na daljavo. Z intervjujem smo želeli ugotoviti razvoj mišljenja otrok, v povezavi z agregatnimi stanji in določeno starostjo. Za vzorec smo si izbrali otroke, stare od 2 do 6 let. Z raziskavo smo ugotovili, da otroci v večini primerov prepoznajo vsa agregatna stanja vode. Pri tem so 2- in 3-letniki potrebovali nekaj pomoči za pravilen odgovor, tudi ponazorila z dejansko snovjo in s prehodi agregatnih stanj. Kljub temu pa pri snoveh »voda, blatna voda, sok, led in maslo« niso potrebovali ponazorila z dejansko snovjo ali eksperimenta s prehodom agregatnega stanja, za pravilen odgovor. 4- in 5-letniki so za pravilen odgovor potrebovali ustno pomoč, pri snoveh »voda« in »led« pa za pravilen odgovor niti ustne pomoči ne. Medtem pa so 6-letniki potrebovali ustno pomoč le pri snovi »voda«.
Ključne besede:agregatna stanja, voda, led, para, razvoj mišljenja, razumevanje agregatnih stanj, vrtec
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Petek]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-77942 Novo okno
UDK:373.2:54(043.2)
COBISS.SI-ID:34170627 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:6RMQVZZG
Datum objave v DKUM:27.10.2020
Število ogledov:1266
Število prenosov:194
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
PETEK, Tamara, 2020, Razvoj razumevanja agregatnih stanj pri otrocih starih od 2 do 6 leta starosti [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Petek. [Dostopano 29 julij 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77942
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The development of the understanding of concept of states of matter in children aged 2 to 6 years
Opis:The thesis consists of theoretical and empirical work, which was undertaken in kindergarten and remotely. In the theoretical part, we presented the characteristics of the initial science for children, and we described the properties of water and its physical states, as well as the physical forms of other substances. In doing so, we presented the development of thinking as presented by Piaget in four stages. However, since Piaget was not the only researcher of his time, we also cited critiques of his theory and theorists that appeared later. In the empirical part, we presented a study we conducted with 45 children - in kindergarten and by remote observation. With the interview, we wanted to find out the development of children's thinking, in connection with thephysical states and a certain age. We selected children aged 2 to 6 years as a sample. The research found that children, in most cases, recognise all the physical states of water. In doing so, 2- and 3-year-olds needed some help to answer correctly, such as illustrations of the actual substance and the transitions of the states of matter. Nevertheless, for the substances “water, muddy water, juice, ice and butter” they did not need an illustration of the actual substance or an experiment with the transition of the physical state, to give a correct answer. 4- and 5-year-olds needed verbalassistance to answer correctly, but not regarding "water" and "ice". Meanwhile, 6-year-olds needed verbal assistance only with the substance "water".
Ključne besede:states of matter, water, ice, steam, children’s thinking development, understanding the states of matter, kindergarten


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici