| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Didaktične igre kot sredstvo za razvoj gibalno plesnih sposobnosti predšolskih otrok
Avtorji:ID Leskovec, Maruša (Avtor)
ID Jurgec, Ana Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Leskovec_Marusa_2020.pdf (1,34 MB)
MD5: C7D0F3350FAA4181AE2CA32AC3E3D1A2
PID: 20.500.12556/dkum/6d3205d6-3145-40d4-82b6-1c8aeead5da3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Didaktične igre kot sredstvo za razvoj gibalno plesnih sposobnosti predšolskih otrok je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo opredelili značilnosti plesa, giba, gibanja in didaktičnih iger. V empiričnem delu smo raziskovali, kako didaktične igre vplivajo na razvoj gibalno-plesnih sposobnosti predšolskih otrok. Namen raziskave je bil pripraviti sklop didaktičnih iger z naslovom Čarobni gozd, s področja plesne vzgoje, in jih izvajati z otroki v šestih srečanjih. Raziskovalni vzorec je predstavljalo osem naključno izbranih otrok, starih od štiri do šest let, ki obiskujejo vrtec Krojaček Hlaček na Prevaljah. Želeli smo ugotoviti, ali se gibalno-plesne sposobnosti otrok izboljšajo z večkratnim izvajanjem določenega sklopa gibalnih motivov. Na osnovi opazovalnih listov smo ugotovili napredek v občutku za ravnotežje in orientacijo v prostoru, v preskoku iz ene na drugo nogo, v občutku za težko in lahko dobo, v skladnosti leve in desne polovice telesa, v gibalni zapomnitvi ter v izvajanju različnih načinov hoje.
Ključne besede:ples, didaktične igre, gibanje, ples in kurikulum, gibanje in kurikulum
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Leskovec]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-77746 Novo okno
UDK:373.2.016:793.3(043.2)
COBISS.SI-ID:37017347 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FFS9KA31
Datum objave v DKUM:13.11.2020
Število ogledov:1950
Število prenosov:252
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
LESKOVEC, Maruša, 2020, Didaktične igre kot sredstvo za razvoj gibalno plesnih sposobnosti predšolskih otrok [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Leskovec. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77746
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Didactic Games as a Tool for Developing Preschoolers' Movement and Dance Skills
Opis:The diploma thesis with the title Didactic Games as a Tool for Developing Preschoolers’ Movement and Dance Skills consists of a theoretical and an empirical part. The characteristics of dance, move, movement and didactic games are defined in the theoretical part. The empirical part focuses on researching how didactic games influence the development of movement and dance skills of preschoolers. A set of didactic games titled Enchanted Forest from the field of dance education was prepared for the purpose of the research and carried out with children in six lessons. The research sample consists of eight children aged from four to six years, who attend the preschool Krojaček Hlaček in Prevalje. The purpose of the thesis was to find out whether children’s movement and dance skills improve with repeated execution of a certain set of movement patterns. Based on observation sheets, progress in the sense of balance and space orientation was discovered. Progress was also noted when jumping from one leg to the other, sensing stressed and unstressed beats, in the harmony of the left and right body part, in movement memory and executing different ways of walking.
Ključne besede:dance, didactic games, movement, dance and curriculum, movement and curriculum


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici