| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Digitalna dominanca in mediatizacija spletnih platform : meje dopustnosti medijskega poročanja
Avtorji:ID Lovrenčič Držanič, Irena (Avtor)
ID Žilič Fišer, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Lovrencic_Drzanic_Irena_2020.pdf (1,03 MB)
MD5: CD72986ADDCA6AAD8CA0D963E8336370
PID: 20.500.12556/dkum/1f92a401-db96-49ad-ad3e-08c742be86c0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V magistrskem delu je predstavljena teorija digitalne dominance in meditizacije spletnih platform Google in Facebook. V teoretičnem delu so predstavljene sorodne študije in teorije, uredniški vplivi platform ter najpomembnejši problemi, ki jih prinašajo. Prav tako je podrobneje predstavljena njihova vloga vratarjev informacij ter učinek informacijskih mehurčkov. Teoriji digitalne dominance in mediatizacije sta bili podlagi za izvedbo ankete in intervjujev med uporabniki obeh platform. Magistrsko delo je namenjeno raziskovanju uporabe platform, vplivu platform na uporabnike ter odnosu do odgovornosti in regulacije platform.
Ključne besede:digitalna dominanca, mediatizacija, Google, Facebook, spletne platforme
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[I. Lovrenčič Držanič]
Leto izida:2020
Št. strani:II, 79 f.
PID:20.500.12556/DKUM-77330 Novo okno
UDK:004.774.(043.2)
COBISS.SI-ID:40426755 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:D7RAFAPE
Datum objave v DKUM:03.11.2020
Število ogledov:1194
Število prenosov:108
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
LOVRENČIČ DRŽANIČ, Irena, 2020, Digitalna dominanca in mediatizacija spletnih platform : meje dopustnosti medijskega poročanja [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : I. Lovrenčič Držanič. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77330
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.08.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital dominance and mediatization of online platforms
Opis:This Master's thesis presents the theories of digital dominance and the mediatisation of the online platforms Google and Facebook. The theoretical part includes related studies and theories, a comprehensive overview of the platforms’ editorial influences, and their most common issues. Their gatekeeping role and filter bubble are presented additionally. Theories of digital dominance and mediatisation were the basis for the preparation of a questionnaire and interviews with users of both platforms. This Master’s thesis is aimed at researching platforms` usage, their influences on the users, and users’ attitude to platforms’ responsibility and regulation.
Ključne besede:digital dominance, mediatization, Google, Facebook, online platforms


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici