| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Proces uvajanja direktnega marketinga v podjetju ELEKTRO KLIMA STAGOJ : diplomsko delo
Avtorji:ID Motaln, Matjaž (Avtor)
ID Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf motaln-matjaz.pdf (750,68 KB)
MD5: 1A2642405BE5002FC4A904B331D8FD8E
PID: 20.500.12556/dkum/70d91b5d-4b80-4901-810e-50fc93ca3494
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:direktno trženje, sistemi, podpora, pošta, storitve, komuniciranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, predstava, cilj, aktivnosti, uporabniki, odnosi z javnostjo, zadovoljstvo, strategija trženja, Slovenija, trženje, marketing, marketinški splet, marketing mix, tržne raziskave, merila, odjemalec, potrošnik
Kraj izida:Slovenska Bistrica
Založnik:[M. Motaln]
Leto izida:2006
PID:20.500.12556/DKUM-7688 Novo okno
UDK:339.137/.138(043.2):697.9(497.4)
COBISS.SI-ID:8959260 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:B5U6XYJV
Datum objave v DKUM:28.09.2007
Število ogledov:3080
Število prenosov:197
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
MOTALN, Matjaž, 2006, Proces uvajanja direktnega marketinga v podjetju ELEKTRO KLIMA STAGOJ : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Slovenska Bistrica : M. Motaln. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=7688
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici