| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Poreklo in oglaševanje kot odločevalca nakupa - primer slovenskih proizvajalcev : meje dopustnosti medijskega poročanja
Avtorji:ID Domadenik, Žiga (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Čakš, Peter (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Domadenik_Ziga_2020.pdf (1,43 MB)
MD5: 3A3013E55090074680DD427B1B0C8689
PID: 20.500.12556/dkum/e7599d7b-7094-4d60-9f98-17caa907ca36
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Potrošnik je vsakodnevno vzpodbujen k nakupovanju izdelkov slovenskega porekla in v magistrski nalogi smo preverili, kako močan odločevalec nakupa je poreklo izdelka med potrošniki. Ugotovili smo tudi, da so promocijske akcije v večini primerov namenjene živilskim proizvodom. S pomočjo analize profilov na družbenem omrežju Facebook smo preverili, kako vešča so podjetja, ki izdelujejo izdelke slovenskega porekla, pri uporabi digitalnega marketinga za promocijo lastnih izdelkov. Spletne trgovine so nam načeloma dobro poznane, spletne tržnice, ki so v bistvu nekoliko drugačna oblika spletnih trgovin, pa nekoliko manj. V magistrski nalogi predstavljamo zamisel o spletni tržnici, ki omogoča prodajo izdelkov slovenskega porekla na enem mestu.
Ključne besede:digitalni marketing, poreklo, spletna trgovina, spletna tržnica, odločevalec nakupa
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[Ž. Domadenik]
Leto izida:2020
Št. strani:VIII, 66 str.
PID:20.500.12556/DKUM-76822 Novo okno
UDK:659.11:004.77(043.2)
COBISS.SI-ID:36667907 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CLXYKWKZ
Datum objave v DKUM:04.11.2020
Število ogledov:875
Število prenosov:194
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
DOMADENIK, Žiga, 2020, Poreklo in oglaševanje kot odločevalca nakupa - primer slovenskih proizvajalcev : meje dopustnosti medijskega poročanja [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : Ž. Domadenik. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76822
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.07.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The origin and advertising as a purchasing decision maker - case of slovenian manufacturers
Opis:In our country, consumers are constantly encouraged to look for Slovenian products. In this master thesis, we have checked how strong a decision maker the origin of a product is and how the origin affects our shopping habits. We have found out that discount prices mostly refer to food products and that the origin of products is very important for consumers when they buy food. We have also looked into the activities of Slovenian small businesses, which create and produce items for Slovenian market only. Web shops are widely used among buyers, but marketplaces are less popular. In these master theses, we have focused on the difference between a web shop and online marketplace.
Ključne besede:digital marketing, origin of product, web shop, online marketplace, shopping habits


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici