Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Medpredmetno povezovanje športa in spoznavanja okolja na krožni učni poti na Brinjevo goro
Avtorji:
ID
Jug, Tjaša
(Avtor)
ID
Matejek, Črtomir
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Jančič Hegediš, Polona
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Jug_Tjasa_2020.pdf
(1,64 MB)
MD5: 6B7B75F1B4B3D5BE187CFC3E8A8D52EB
PID:
20.500.12556/dkum/d9f27fec-6da3-46ff-be60-00e87865aca2
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Magistrska naloga z naslovom Medpredmetno povezovanje športa in spoznavanja okolja na krožni učni poti na Brinjevo goro je sestavljena iz dveh delov, in sicer teoretičnega in praktičnega dela, ki se med sabo povezujeta. V teoretičnem delu so predstavljeni pojmi in vsebine, katerih poznavanje je nujno za nadaljnje razumevanje dela. Tako sta najprej predstavljena predmeta šport in spoznavanje okolja, v nadaljevanju pa je poudarek na medpredmetnem povezovanju in pojmu učne poti, prav tako je predstavljen pouk zunaj učilnice s poudarkom izkustvenega učenja in učinki takega načina izvajanja učenja. Na koncu teoretičnega dela smo predstavili še mesto Zreče in Brinjevo goro kot vrh zamišljene učne poti. V praktičnem delu smo načrtovali krožno učno pot na Brinjevo goro z različnimi konkretnimi aktivnostmi in postajami na tej poti, pri čemer je pri določenih aktivnostih večji poudarek na športu, pri nekaterih na spoznavanju okolja, pri določenih aktivnostih pa se ta dva predmeta med sabo prepletata in smiselno povezujeta. Vse načrtovane aktivnosti so ciljno usmerjene, primerne za učence prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja in načrtovane na način, da so učenci čim bolj aktivni in svet spoznavajo izkustveno. Cilj magistrske naloge torej je, da učiteljem in ostalim predstavimo in ponudimo konkretno učno pot, po kateri se lahko odpravijo in hkrati usvajajo različne cilje športa in spoznavanja okolja, ob tem pa se navajajo na sodelovanje, medsebojno pomoč, strpnost in sprejemanje različnih mnenj, hkrati pa na celotni učni poti neposredno spoznavajo tudi pomen tempa in obremenitve telesa, različne naravne oblike gibanja in pomen varovanja okolja.
Ključne besede:
medpredmetno povezovanje
,
šport
,
spoznavanje okolja
,
izkustveno učenje
,
učna pot
,
Brinjeva gora
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Jug]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-76638
UDK:
37.091.3:502/504:796/799(043.2)
COBISS.SI-ID:
23864323
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:QNF0SC2P
Datum objave v DKUM:
30.07.2020
Število ogledov:
1389
Število prenosov:
323
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JUG, Tjaša, 2020,
Medpredmetno povezovanje športa in spoznavanja okolja na krožni učni poti na Brinjevo goro
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Jug. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76638
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
16.06.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Cross-Curricular Linking of the School Subjects Sports and Environmental Education on a Circular Route to the Hill Brinjeva gora
Opis:
This master’s thesis entitled Cross-Curricular Linking of the School Subjects Sports and Environmental Education on a Circular Route to the Hill Brinjeva gora consists of two parts: the theoretical and the practical part, which are interconnected. As part of the theoretical work, concepts and content are presented, the knowledge of which is necessary for further understanding of the work. Thus, the school subjects Sports and Environmental Education are presented first, followed by the emphasis on cross-curricular linking of both subjects and explaining the concept of a learning path. Further on, also lessons outside the classroom are presented with an emphasis on experiential learning and the effects of such a way of implementing learning. At the end of the theoretical part, the town Zreče and the hill Brinjeva gora as the top of an imaginary learning path are presented. The practical part shows a circular learning path to the hill Brinjeva gora which was planned with various concrete activities and stations on this path; some activities were focusing more on Sports, some on Environmental Education, and in some activities these two subjects are intertwined and they connect meaningfully. All planned activities are goal-oriented, suitable for students of the first educational period, and planned in such a way that students are as active as possible and get to know the world experientially. The aim of this master's thesis is to present and offer teachers and others a concrete learning path along which they can go and simultaneously adopt different goals of the subjects Sports and Environmental Education, while getting used to cooperation, mutual help, tolerance, and acceptance of different opinions. At the same time, the learners also learn directly about the importance of the pace and weigh of their own bodies, various natural forms of movement, and the importance of preserving the environment through the entire learning path.
Ključne besede:
Sports
,
Environmental Education
,
Experiential Learning
,
Learning Pathway
,
Hill Brinjeva gora
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj