| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporabniška izkušnja s samopostrežnimi storitvami in zadovoljstvo uporabnikov
Avtorji:ID Bračič, Janez (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Bracic_Janez_2020.pdf (1,71 MB)
MD5: EAA88253CD672B4DDA4BD4C96A8E1056
PID: 20.500.12556/dkum/75d99a65-5fa8-40c7-bb91-3a0dd039a31b
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Samopostrežne storitve predstavljajo del storitev, katere sta razvoj in dostopnost tehnologije popeljala na vrh prodajno storitvenega sistema. Veliko sprememb je povzročil razvoj in razmah informacijske tehnologije, ki je vstopila v naša življenja na vseh področjih, med drugim tudi na področju načina dostave storitev. Samopostrežni storitveni sistemi se aktivno vključujejo na vsa prodajno storitvena področja in spreminjajo tradicionalne prodajno nakupne procese. Nakupovalne navade uporabnikov so se v zadnjem desetletju zelo spremenile in posledično je prišlo do velikih sprememb pri zagotavljanju zadovoljstvu uporabnikov. Zadovoljstvo uporabnikov je postalo del široke uporabniške izkušnje, ki posega na vse točke stika uporabnika s ponudnikom pred, med in po nakupnem procesu. Kreiranje dobrih uporabniških izkušenj velja za enega najpomembnejših segmentov marketinga ter tako ponuja možnosti za iskanje novih načinov zadovoljevanja potreb odjemalcev. Cilj oblikovanja uporabniške izkušnje je ustvariti enostavna, učinkovita, ustrezna in na splošno prijetna doživetja za uporabnika. Delo smo razdelili na dva dela. Prvi del obravnava teoretične vidike, medtem ko je drugi del empirični. V prvem delu smo predstavili storitve kot osnovno enoto, na kateri smo podrobneje opisali še samopostrežne storitve. V teoretičnem delu smo dobro predstavili uporabniško izkušnjo in podrobno opredelili značilnosti in pomembnost uporabniške izkušnje za doseganje zadovoljstva uporabnikov. Predstavili smo dimenzije uporabniške izkušnje in oblikovanje dobre uporabniške izkušnje. Opredelili in predstavili smo merilne lestvice za merjenje uporabniške izkušnje ter nadaljevali z empiričnim delom raziskave. V empiričnem delu smo se osredotočili na uporabo samopostrežnih sistemov, na zadovoljstvo uporabnikov in uporabniško izkušnjo, katere so deležni uporabniki samopostrežnih storitev. Raziskavo smo izvedli s pomočjo ankete, ki smo jo uporabnikom posredovali po e-pošti in kot zasebno sporočilo na socialnih omrežjih. S pomočjo ankete smo analizirali dejavnike, ki vplivajo na dobro uporabniško izkušnjo med uporabo samopostrežnih storitev in opredelili pomembne prednosti, ki pritegnejo k uporabi. Z delom želimo opredeliti pomembnost dobre uporabniške izkušnje pri samopostrežnih storitvah in predstaviti priljubljenost samopostrežnih storitev med uporabniki.
Ključne besede:storitve, samopostrežne storitve, uporabniška izkušnja, zadovoljstvo uporabnikov
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Bračič]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-75906 Novo okno
UDK:366
COBISS.SI-ID:25614083 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KLPH4W26
Datum objave v DKUM:19.08.2020
Število ogledov:1064
Število prenosov:181
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
BRAČIČ, Janez, 2020, Uporabniška izkušnja s samopostrežnimi storitvami in zadovoljstvo uporabnikov [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Bračič. [Dostopano 16 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=75906
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.03.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Customer experience with self-service's and customer satisfaction
Opis:Self-services are part of services, which have been raised to the top of the selling service system by the evolution and accessibility of the technology. A lot of changes were induced by informational technology, that today represents a great amount of everyday’s lives, among other things also in the field of ways to deliver services. Self-service systems are actively including themselves in all selling service fields and are changing traditional buying-selling processes. Users have drastically changed their buying habits in the last decades, consequently there were also grand changes in providing user’s contentment. This have become a part of customer experience, that reaches all points of interaction between the customer and seller in all stages of buying process. Creation of good customer experience is known to be one of the most important marketing segments and is therefore offering possibilities to look for new ways to fulfil the needs of each client. The main aim of designing customer experience is providing an easy, yet efficient, appropriate and pleasant situation for every user. We separated the thesis on two parts. The first one is theoretical and the second empirical. In the first part, we presented services as a basic unit on which we thoroughly described self-services. We deeply investigated customer experience, defined characteristics and importance of customer experience for reaching their satisfaction. We wrote about different dimensions and ways to design a great customer experience. We defined and presented a scale for measuring customer experience and then continued with the empirical part of the thesis. In empirical part of the research we focused on the use of self-service systems, on customer’s satisfaction and the experience, they get in self-services. The research was made through a survey, which was send to users via e-mail and private messages on different types of social media. With mentioned questionnaire we analysed factors, that have an impact on customer experience during self-service and defined important pros, which attract more use. With this thesis, we want to define the significance of good customer experience at self-services and introduce the popularity of self-service.
Ključne besede:service, self-services, customer experience, UX, customer’s contentment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici