| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vloga šolskega svetovalnega delavca na področju razredne klime
Avtorji:ID Krajnik, Petra (Avtor)
ID Kovač, Jernej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Krajnik_Petra_2019.pdf (1,49 MB)
MD5: 648A900C39B687E2EE527822E9DAEDB4
PID: 20.500.12556/dkum/21156f0d-e977-409d-8600-8f567efc6204
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V teoretičnem delu magistrske naloge opisujemo splošna teoretična izhodišča o razredni klimi. Opisujemo načine merjenja razredne klime, njen vpliv na učno uspešnost in samopodobo učencev ter strategije za vzpostavljanje pozitivne razredne klime. Še posebej se v teoretičnem delu osredotočamo na vlogo, ki jo ima na področju razredne klime šolski svetovalni delavec. Opisujemo njegovo delo na področju razredne klime z različnimi akterji: učenci, učitelji, starši, vodstvom šole in zunanjimi institucijami. V zaključku predstavljamo ovire in težave, s katerimi se šolski svetovalni delavci spopadajo pri svojem delu. V empiričnem delu, v katerem je sodelovalo 175 šolskih svetovalnih delavcev iz celotne Slovenije, predstavljamo rezultate naše raziskave. Ugotavljamo, da šolski svetovalni delavci posvečajo pozornost področju razredne klime, vendar največkrat takrat, kadar težave že nastopijo (npr. konflikti, nasilje) ter jih za pomoč prosijo učitelji. Svetovalni delavci pripomočke za merjenje razredne klime in strategije za vzpostavljanje pozitivne razredne klime poznajo in jih tudi uporabljajo. Preventivno v glavnem ne delujejo, kar je posledica pomanjkanja časa in preobremenjenosti z administrativnim delom.
Ključne besede:razredna klima, šolski svetovalni delavec, učenci, učitelji, starši
Kraj izida:Maribor
Založnik:[P. Krajnik]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-75526 Novo okno
UDK:37.091.5:37.048:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:23473155 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WAYISKG8
Datum objave v DKUM:27.07.2020
Število ogledov:1226
Število prenosov:225
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
KRAJNIK, Petra, 2019, Vloga šolskega svetovalnega delavca na področju razredne klime [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : P. Krajnik. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=75526
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.11.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of a school counselor in the field of classroom climate
Opis:General theoretical bases about classroom climate are described in the theoretical part of the master’s thesis, as well as methods of measuring classroom climate, its effect on learning performance and self-image of students, and strategies for establishing a positive classroom climate. A special emphasis was put on the school counselor’s role in the field of classroom climate. We detailed their work regarding classroom climate with different stakeholders: students, teachers, parents, school’s management, and external institutions. Obstacles and issues that school counselors encounter are presented at the end of the theoretical part. In the empirical part, we presented the results of our research in which 175 school counselors from all over Slovenia participated. We found that school counselors pay attention to classroom climate; however, most often when issues already arise (e.g. conflicts, violence) and their help is requested by teachers. They know and use tools for measuring classroom climate as well as strategies for establishing a positive classroom climate. However, they usually do not work preventively, due to lack of time and administrative overload.
Ključne besede:classroom climate, school counselor, students, teachers, parents


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici